- Medlem
- 6. aug. 2014
Jeg har ikke fått slik e-post enda, krysser fingrene for at min klokke ikke er forsinket, selv om jeg har mine tvil.
Heller ikke mottatt noen melding om forsinkelse - hittil. Estimert 6 måneder fra September.
Jeg har ikke fått slik e-post enda, krysser fingrene for at min klokke ikke er forsinket, selv om jeg har mine tvil.
Den der er helt rå!!! Men å dele to bilder er ikke nok! Her sulter vi (jeg) etter flere livebilder. På forhånd takk![]()
Heller ikke mottatt noen melding om forsinkelse - hittil. Estimert 6 måneder fra September.
Fortsatt ikke fått beskjed, min var estimert 1,5 år fra påske, men er en annen modell da.Der fikk jeg samme beskjeden.
Nå gidder sikkert ingen vente på VC når det tar ekstra lang tid?? For noen rå klokker! Får drømme seg bort med bilder på Instagram og videoer på YouTube så lenge!
Håper bare ikke at dette er en greie ovenfor de frie forhandlere som Bjerke. At egne utsalgssted heller prioriteres. Litt rart at VC stopper opp pga leverandører, trodde det meste av «Geneva Seal» produksjonen var utført «in-house»?
Er vel enn så lenge stort sett entusiaster som vet om, eller har fått tak i den(??)
Er vel enn så lenge stort sett entusiaster som vet om, eller har fått tak i den(??)