Tudor-tråden

Jeg synes den ser helt fantastisk ut. Litt uvanlig med de «barettene», og at man ikke kan montere på en vanlig gummi eller skinn reim blir kan man lære å leve med.
Så kul er faktisk klokka.
Men jeg sliter med det faktum at den er låst til 22mm nato-reim. Jeg fikser ikke 22mm nato-reim lengre. Må være 20.
 
  • Liker
Reaksjoner: christoball
Jeg har et par CWC og andre militære klokker med fixed lugs/baretter og det er en del av sjarmen. Synes det fungerer helt greit
 
  • Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Er det noen her som har stått på denne ventelisten og mottatt sin Tudor Black Bay 58? Jeg lurer på hvor lenge nøyaktig disse estimatene er? Tar de godt i, eller er de relativt nøyaktig med tanke på leveringstidspunkt? Ser jo ut som om den i noen deler av verden er tilgjengelig hos AD.

Jeg ventet 16 måneder på min.
 
Umiddelbart synes jeg dette var lite å rope hurra for. Men den vokser litt på meg jo mer jeg studerer den. Helt middels vil jeg si. Men skulle ikke dette være en MN-greie? Er det noe på klokken som referer til dette?

Edit: fikk svar på spørsmålet etter jeg leste artikkelen over.

Det er MN 21 på baksiden av klokken og marine nationale
 
  • Liker
Reaksjoner: donagu
Jeg synes den ser helt fantastisk ut. Litt uvanlig med de «barettene», og at man ikke kan montere på en vanlig gummi eller skinn reim blir kan man lære å leve med.
Så kul er faktisk klokka.
Men jeg sliter med det faktum at den er låst til 22mm nato-reim. Jeg fikser ikke 22mm nato-reim lengre. Må være 20.

Tipper det bare ser ekstra kult ut med 20mm nato på denne :cool:
 
  • Liker
Reaksjoner: seikoskar
Beklager mine totale forvirrelse i denne Tudor diskusjonen. Svarer på spm som allerede er besvart og ber andres meninger om den nye pelagos til trots for at mange allerede har sagt sin mening.

Jeg var vel bare super høyt i skyene etter å se denne lanseringen og modellen att jeg ikke helt så at folk allerede hadde delt sin meningen om denne.

Jeg gleder meg som en gal.