Dagens sko!

received_935076997244599.jpeg
 
Halv-relatert: C&J har i min erfaring så langt alltid levert over snitt i henhold til det jeg har av mindre erfaringer direkte hos f.eks Edward Green eller Church's i London. Langt mer involvert iht passform, preferanser, stil osv. Kjøpte meg akkurat et par EG Dover på Jermyn St hvor jeg følte selgern var særdeles passiv gitt prisen jeg betalte (bilder inc når de hentes). Hadde noen timer tidligere kjøpt et par loafers hos C&J hvor betjeningen var langt mer imøtekommende. Høyere pris betyr ikke alltid bedre service har jeg lært...
 
  • Liker
Reaksjoner: Frikksjon
Halv-relatert: C&J har i min erfaring så langt alltid levert over snitt i henhold til det jeg har av mindre erfaringer direkte hos f.eks Edward Green eller Church's i London. Langt mer involvert iht passform, preferanser, stil osv. Kjøpte meg akkurat et par EG Dover på Jermyn St hvor jeg følte selgern var særdeles passiv gitt prisen jeg betalte (bilder inc når de hentes). Hadde noen timer tidligere kjøpt et par loafers hos C&J hvor betjeningen var langt mer imøtekommende. Høyere pris betyr ikke alltid bedre service har jeg lært...


Kan ikke få fullrost servicen hos C&J - samtlige butikker i Jermyn Street, samt Burlington Arcade. Har blitt behandlet som en konge hver gang jeg har vært der, også da jeg kun kjøpte skolisser. «Please, sit down, Sir. Would you like a drink in the hot weather?». Så ble lissehandelen til 20 minutters trivelig passiar med god drikke og en jovial eldre herremann med blomst i jakkeslaget.
 
Venter enda på et par MTO Cranleigh fra EG gjennom Dagestad. Angrer nå i dette varmere været at jeg ikke bare gikk for en Dover i stedet siden den er litt mer anvendelig i større deler av året, spesielt i England. Syntes faktisk at deres standardutvalg er forholdsvis bra iht såler og lær. Hatt lyst på derby med dobbel lærsåle lenge. Var innom C&J hvor de sa at en tilsvarende modell i MTO med håndsydd front ala Dover ville komme på £1150. Tenkte da at det er EG-penger (£1200) så da dro jeg innom der i post-vaksine rus og knerta til på et par i Dark Oak, som jeg syntes er en fantastisk farge, spesielt med deres «antiqueing» fra fabrikken.

De hadde bare ett par igjen i butikken som var litt downer siden jeg ikke var så imponert over finishen i innsteget ved hælen. Trodde de fleste sydde på «french biding» øverst bak men tydeligvis ikke EG. Vet man ikke ser det når man har de på - som butikken påpekte - men jeg hadde høyere forventninger gitt prisen. Fikk raskt tilbud om 10% rabatt som var innafor. Er det bare jeg som syntes det er halvstusselig? Man ser det ikke så godt på bildet men en del av læret ble ikke skært av rett, samt det ser litt slurvete ut.

0E5E5BCD-814D-4FCA-B6AA-D70D6538BACE.jpeg4A98D24D-B9F8-43F4-B273-275CDF7F001F.jpegDF04C6A8-156A-4B5B-AA17-0A263AA713C2.jpeg

Sendte de avgårde for lulu tips og henta de i dag. Resten av skoene er 100% ellers.

00B24942-8ED6-41B2-852C-AA6F2A7A516C.jpegBFD1DFC4-E6F5-46CB-889E-2F9D8C5313BF.jpeg543A3455-1EC6-4DCD-A465-F1D3B4B334E1.jpeg

Bestilte også et par sneakers fra Crown som visstnok bruker mye likt materiale og teknikk som resten i Northampton. Tok 4 uker men ser at de har grei kvalitet gitt prisen. Læret er ikke akkurat førstevalg iht kvalitet og merker men dog kjennes over snittet. Spent på hvordan de er.

E3A622DA-F1CB-40F9-9B4D-1401D2BB525C.jpeg67CF91DB-BC0D-4492-A335-E3BF6E094E9E.jpeg
 
Redigert:
Venter på at bilen skal bli ferdig på service, og kjenner samtidig at jeg må bruke litt tid på å gå inn ferske Dundas 02 George.
B2170450-5E48-4A41-9187-ED25535B17B8.jpeg
 
  • Elsker
Reaksjoner: Makken
Hvor fornøyd er du med barkersene? Det er glencoe? Hvilken farge?

Har dessverre ingenting å komme med her da skoene var for små så jeg måtte sende dem tilbake - og de har enda ikke klart å få inn i "riktig" størrelse :(

Men ja, Barker Glencoe i fargen Cedar.