Moore's samling

Gratulerer med nok et fantastisk ur!

Urverket hadde ikke trengt gullkasse, men det fortjener jo en eksklusiv innpakning da..!
 
Det har vært pakket ut mye flott her i det siste, men dette var for meg noe så uvanlig og sjeldent at jeg tror mine følelser må kunne sammenlignes med å være nyfrelst. Rene åpenbaringen!

Kjære vakre, vene for et fantastisk stykke arbeid. Dette er hva jeg kunne satt inn under kategori 1 i grailtråden. For et utrolig rent og ryddig design. Metall og fargevalg er i det hele tatt fullkomment.

Gratulerer med et mesterverk!!
 
Fytti helvete for et ur!! Jeg er utrolig glad på dine vegen! Dette uret er motivasjonen min når det kommer til studiene :cool:

Som de andre sier gleder jeg meg også veldig til macrobilder!

Marius
 
Gratulerer :)

Din samling er i en helt motsatt retning av min smak, men det kan ikke legges skjul på at denne klokken er et mesterverk! Og; jeg er veldig glad for at du hadde baller til å velge hvitt gull! :D


Gratulerer igjen!
 
Jeeeezeeeesss

Sonens første... Gratulerer. Du er et horologisk helgen........ ST. MOORE...
 
Kommer ikke på ord som kan beskrive dette her... så får nøye meg med å gratulere med et ur i en helt egen klasse!
Lange er tidenes dress-ur! Igjen, gratulerer!!!
 
Her har du overgått alle forventninger (som i utgangspunktet var store). Gratulerer så mye! Håper og tror at denne vil gi deg mye glede Det er deg vel unnt...

PS! Vi gleder oss til flere bilder!
 
Du milde Moses!
Jeg er stum av beundring!
Gratulerer med nok et mesterverk til samlingen din!
Vær så snill aldri å slutte med å overgå deg selv.
 
Denslags bilder skulle ha kommet med advarsel om NSFNS (not safe for nattesøvn... :D)
Grublerier om salg av vitale kroppsdeler og konsekvenser av utarming av oppsparte midler er nært forestående, kjenner jeg.
Noe så vakkert er det sjelden man ser. De hjerteligste hakeslepp- og gåsehudfylte gratulasjoner oversendes herved!

2461273031_5a9059514a.jpg