Det store bilspørsmålet!

Når man har 3 barn i barnestol, er de fleste stasjonsvognene for trange. Forstår ikke hvorfor ingen produsenter lager stv som er bredt nok til 3 barnestoler, eller 2 + en kone eller to.. Det må være en grei forretningside, det:)

Når man har 3 barn i barnestol, er de fleste stasjonsvognene for trange. Forstår ikke hvorfor ingen produsenter lager stv som er bredt nok til 3 barnestoler, eller 2 + en kone eller to.. Det må være en grei forretningside, det:)
Har irritert meg lenge! Så mange store stv og ikke én som klarer tre gode plasser baki! Latterlig at man i steden tvinges over på MPV (Sharan, Galaxy etc) eller de største SUVene :unsure:

• Liker
Reaksjoner: time og Chronodiver
Drømmebilen er kanskje en Audi A6 Allroad med et bredere baksete/3 fullverdige plasser for voksne, eldrift, 700 km rekkevidde og drivlinje og ladetilgang fra Tesla :)
Og med en pris som matcher budsjettet til småbarnsfamilier med 3 små!
D6FB1337-1CDA-400C-94A8-A6736C72A987.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Ivar
Vi lette også lenge og vel etter en løsning på problemet "3 barn" (utover "bruk prevensjon", som er litt for sent), På tirsdag mottar vi en pent brukt Model X. Eneste rasjonelle valget.

• Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Masse fine innspill. Jeg må altså snart forholde meg til 3 baki men kun to i stol. Jeg vil jo egentlig bare ha en Outback men innser at den muligens blir for smal for min datter i midten

Langt unna samme gleden som i en bensindrevet sportsbil, men samtidig milevis foran gleden i de aller aller fleste «vanlige» fossile biler ;)

Vis vedlegg 245626
Men så er vel ikke det der direkte sammenlignbart med vanlige fossile biler heller ;) og uten å fornærme deg så synes jeg du er spenna gæ'ern som kjøper en Porsche i den prisklassen uten 50% av poenget. Nemlig lyden av boxeren. :cool:

• Elsker
Reaksjoner: Grendel
Med sylindervolum på 0 og diesel, så vet jeg ikke helt om dette er noe å satse på. Fint med AMG-merke, men...
Det er en 2.1 liter. Nå var vel ikke akkurat AMG-plastikken poenget her heller. Dette er noe av det beste som er å oppdrive hvis du trenger stor plass.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Men så er vel ikke det der direkte sammenlignbart med vanlige fossile biler heller ;) og uten å fornærme deg så synes jeg du er spenna gæ'ern som kjøper en Porsche i den prisklassen uten 50% av poenget. Nemlig lyden av boxeren. :cool:

Det kjørte jeg i fjor. Derav såpass bombastisk på at det er langt unna samme gleden som en bensindrevet ;) Problemet ble plassen. Den dagen jeg klarer meg uten baksetene er det ikke utenkelig at det blir boxermotor igjen. Meget sannsynlig faktisk :cool:

• Liker
Reaksjoner: Grendel og GrimReaper