Kjipt at nye Rolex Explorer II i 42 mm er litt for feminin for meg. Flaks da at jeg nå kan kjøpe den mer mandige utgåtte modellen til blodpris på finn.
+ bruktbilselgere/kirby støvsugerselgere/Time share.....Klokkeinvestorer er i ferd med å overgå enkelte eiendomsmeglere i kreative formuleringer.![]()
Det jeg stusser mer på er hvorfor denne sjarmøren har sladdet datoen uret ble kjøpt. Jeg tar meg selv i å tenke at det er for å hindre AD å se at han som var innom å kjøpte seg sin hellige gral forrige dagen egentlig var en k** som bare skulle tjene sine velfortjente invistorpenger.
Folk.
Do it!!-Åh, det kan da vel ikke være særlig mange eks som er omsatt her i landet i år, så jeg ville tro det kunne finne ut av dette ganske enkelt om de ville.
Personlig føler jeg mer og mer trang til å kontakte en slik nisse for å spørre om han kan være interessert i å ta en helgull Daytona som delinnbytte - for å se hvor lang tid det tar før han skjønner at jeg driver gjøn med ham...
![]()
Rolex Swiss Kubik watch winder | FINN-torget
Selger en Rolex Swiss Kubik watch winder som er laget av Swiss- kubik spesielt for Rolex.Går på batteri som nesten kan holde i 3 år. Har alltid vært lagret sowww.finn.no
Husker tiden da en rolex sub kostet 30...ikke en rolex winder...
Jeg vet ikke. Men, selger la den ut på Klokkeriet for noen dager siden og skrev at skiven ikke kunne bekreftes ekte. En moderator sa at da er det ikke lov å annonsere klokken der, så tråden ble stengt og nå er den slettet. Hvis du søker opp selger på Klokkeriet (navnet hans står på bilde 12/12 i Finn-annonsen) vil du finne et innlegg fra november 2017 der ingen kan gi noen konklusjon.Aldri sett en Air King med skive uten markører. Noen som vet mer om denne?
Jeg vet ikke. Men, selger la den ut på Klokkeriet for noen dager siden og skrev at skiven ikke kunne bekreftes ekte. En moderator sa at da er det ikke lov å annonsere klokken der, så tråden ble stengt og nå er den slettet. Hvis du søker opp selger på Klokkeriet (navnet hans står på bilde 12/12 i Finn-annonsen) vil du finne et innlegg fra november 2017 der ingen kan gi noen konklusjon.
Så ganske lite redelig å ikke opplyse om det i Finn-annonsen.