Bilsnakk

Der jeg kommer fra hadde man ikke anlegg i bilen, man hadde det i traktoren.

Forøvrig vurderer jeg å bestille ID.Buzz det øyeblikket det blir mulig. Der snakker vi nyttebil med stil!
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper og Genta
Der jeg kommer fra hadde man ikke anlegg i bilen, man hadde det i traktoren.

Forøvrig vurderer jeg å bestille ID.Buzz det øyeblikket det blir mulig. Der snakker vi nyttebil med stil!

kjenner jeg VW rett vil nok produksjonsmodellen se mer slik ut...
idBUZZ.jpg


men om de klarer å holde den tro mot konseptet så har de en vinner!
 
Vurderer rendyrket jaktbil. Kan estetisk sett være et vrak, sålenge det er gode forhold for å være god stand i ramme understell teknisk osv.
altså en bil som har rykte på seg for å tåle mye. Litt som ryktet til hilux.
men, gjerne i caravelle, vito kassebil karosseri. Det blir garantert noe soving baki. Med andre ord, lang berlingo osv fungerer også.
Firehjulstrekk en stor fordel men ikke noe must.
Dangel systemet til de franske er vel generelt krise?


trenger litt inspirasjon og tips.
bilen kommer stort sett til å stå stille mellom desember og april. Og deretter stille frem til september.

hva sier TS?
Hva må man styre unna og hva kan være underdogs i denne klassen?

Siden det blir røff og lite bruk er det selvfølgelig st det er billig, både i innkjøp og drift.
 
Vurderer rendyrket jaktbil. Kan estetisk sett være et vrak, sålenge det er gode forhold for å være god stand i ramme understell teknisk osv.
altså en bil som har rykte på seg for å tåle mye. Litt som ryktet til hilux.
men, gjerne i caravelle, vito kassebil karosseri. Det blir garantert noe soving baki. Med andre ord, lang berlingo osv fungerer også.
Firehjulstrekk en stor fordel men ikke noe must.
Dangel systemet til de franske er vel generelt krise?


trenger litt inspirasjon og tips.
bilen kommer stort sett til å stå stille mellom desember og april. Og deretter stille frem til september.

hva sier TS?
Hva må man styre unna og hva kan være underdogs i denne klassen?

Siden det blir røff og lite bruk er det selvfølgelig st det er billig, både i innkjøp og drift.
Max komfort! Løp og kjøp!
 
Delica er vel bare det japanske navnet på L300, så er jo samme bilen, bortsett fra at de japanske modellene ofte var litt grommere enn de man fikk tak i her til lands.
Solide offroadere er det uansett, og er i bunn og grunn en pajero med kasse på toppen.

Hyundai H1 er vel en lisensprodusert L300, så om du vil ha en litt kjipere og styggere versjon, så er det nok lett å gjøre et kupp der.
1617226474660.png
 
Er veldig fornøyd med Harvey "Two Face"-løsningen for bilparken min :geek: ;)

IMG_20210401_111824~2.jpg


PS: En av dem byr på høy driftsikkerhet og komfort – den andre har lysende Check Engine Light og bråker så fælt at jeg først oppdaget når jeg stoppet, at radioen hadde stått på full guffe med FM "skurr" under årets første tur...
 
Vurderer nye dekk til BMWen min når jeg skal legge om til sommerhjul.
Noen som har tips om hvor det er rimeligst i Osloområdet?
Har som regel kjøpt på Johs. Bjerke tidligere.
 
  • Liker
Reaksjoner: hen
Vurderer nye dekk til BMWen min når jeg skal legge om til sommerhjul.
Noen som har tips om hvor det er rimeligst i Osloområdet?
Har som regel kjøpt på Johs. Bjerke tidligere.
Jeg ville gått til Dekk Team, Alnabru. God service og hjelp og gode produkter.
Det er viktig ar dekk legges på ordentlig og at de ikke er for gammel, eller lagres feil. Derfor setter jeg deres kunnskap høyere enn pris. Prisene jeg har fått fra Dekk Team har vært helt innenfor! Da er det ok å gi litt for kvalitet også. Jeg har trålet etter billigst noen ganger, og det ble ikke bra resultat. (Det var ikke verd det. )

8
 
Vurderer nye dekk til BMWen min når jeg skal legge om til sommerhjul.
Noen som har tips om hvor det er rimeligst i Osloområdet?
Har som regel kjøpt på Johs. Bjerke tidligere.

Husk på alle rabattavtalene som finnes gjennom borettslag, fagforeninger ol. Jeg får 25% rabatt på mc dekka mine fordi jeg bor i et borettslag.
 
Noen her som er medlem av AmCar?
Det virker jo nesten som "Fagforeningen" for bilinteresserte.
Jeg syntes de gjør mye godt for bilinteresserte.

8