Jeg har en gammel Rav4, og var egentlig på utkikk etter ny og større bil da vi venta avkom nr 3 for noen år siden. Mitt behov for bil var, og er, stort sett helt likt ditt, bortsett bra at batteridrift også står på min krierieliste. Tesla model s/x var for dyrt, og Nissan evalia var for stygg og mangla 4wd. Bilen jeg vil ha er altså ikke på markedet enda, så jeg har bare slått meg til ro med raven. (Håper den nye kassebilen til Opel/Pegeout/Toyota kommer med 4wd snart). Og, jeg må si at, til tross for litt knot i baksetet og lite bagasjerom, så funkerer det strålende (ungene er 3, 5 og 8).
De litt nyere modellene av Rav er noe større innvendig, både mtp bredde og lengde.
Ps: valg av type bilstol spiller stor rolle! Etter mye research har jeg funnet ut at Axkid Minikid bakovervendt og Maxi-Cosi Kore er de smaleste, og gjør det mulig å presse inn 3 seter/personer i bredden bak.
Lykke til med biljakt, og selvsagt familieøkning!
De litt nyere modellene av Rav er noe større innvendig, både mtp bredde og lengde.
Ps: valg av type bilstol spiller stor rolle! Etter mye research har jeg funnet ut at Axkid Minikid bakovervendt og Maxi-Cosi Kore er de smaleste, og gjør det mulig å presse inn 3 seter/personer i bredden bak.
Lykke til med biljakt, og selvsagt familieøkning!