OWG March 2021 – én klokke i én måned! Tar du utfordringen?

Grunnet planlagt rotasjon i samlingen hadde jeg ikke et tydelig valg for denne utfordringen, kun en dressklokke. Med tanke på at den skal brukes hele måneden synes jeg ikke dressklokken egner seg, man må ha en som tåler et støt. Dermed begynte jakten på noe nytt uka her og det ble gjort et hastekjøp i går. Ens bruk for å overleve den neste måneden.
Når det er sagt er det en modell jeg har sett på i mange år. Seamaster serien til Omega synes jeg er rett og slett nydelig og allsidig i sitt bruk. Og spesielt den her og heldig var jeg at den med gummireim lå ut til salgs.
32745C19-C26F-40B4-A9DC-F94AE3727695.jpeg

Det er litt snodig å ha kjøpt sin første Omega etter å holdt på med denne hobbyen i snart 8 år. Men hittil kjennes det ut som en vinner. Gleder meg til å bruke denne den neste måneden.

Blir med om jeg klarer å bestemme meg for klokke.
Blir enten 4,5, eller 6-sifret sub, eller Daytona-C.
Sliter med å velge, og evt. å velge kriterier som jeg skal velge mest etter;
Lesbarhet/lume, hvor beater/ripevennlige de er (hvor mye riper er i de fra før), hvor bling de er, hvor kule/WIS de er, og om det er lenge siden jeg har brukt de.. Om jeg legger sammen alle faktorene, scorer de utrolig jevnt uansett, hehe.. :D

Oljelandet ligger "kun" 12K bak nabolandet i øst. Hvem skal ta ansvar i sluttspurten her gjennom lørdagen og søndagen?

Rent statistisk mtp. folketall og olje, er det ingen grunn til at TS ligger bak KS med over 12.000 kroner.

Kom'an - sett inn en fryktelig sluttspurt. :)

Skjermbilde 2021-02-26 kl. 23.17.32.png