OWG March 2021 – én klokke i én måned! Tar du utfordringen?

Så så, deltakelse er frivillig. La oss holde en trivelig tone.
200.gif


Neida...

Joda..

Neida.
 
Oljelandet ligger "kun" 12K bak nabolandet i øst. Hvem skal ta ansvar i sluttspurten her gjennom lørdagen og søndagen?

Rent statistisk mtp. folketall og olje, er det ingen grunn til at TS ligger bak KS med over 12.000 kroner.

Kom'an - sett inn en fryktelig sluttspurt. :)

Skjermbilde 2021-02-26 kl. 23.17.32.png
 
Sverige har ihvertfall 178+ påmeldte til utfordringen, ca. 3 ganger så mange som her, så det er nå egentlig mest imponerende at vi ledet en stund i det hele tatt.
Oljelandet ligger "kun" 12K bak nabolandet i øst. Hvem skal ta ansvar i sluttspurten her gjennom lørdagen og søndagen?

Rent statistisk mtp. folketall og olje, er det ingen grunn til at TS ligger bak KS med over 12.000 kroner.

Kom'an - sett inn en fryktelig sluttspurt. :)

Vis vedlegg 236241
Nå nei du, i beste norske stil ser jeg når slaget er tapt og begynner å gaule "det viktigste er ikke å vinne, men å støtte en god sak" før jeg går hjem og ergrer meg i søvn mens jeg tenker på underfundige vinklinger på hvordan resultatet kan presenteres som en norsk seier.
Kanskje de norske klokkene har reist kortere og har lavere CO2-fotavtrykk eller noe.
 
  • Haha
Reaksjoner: Berns
Har ikke Sverige dobbelt så mange innbyggere i forhold til Norge?

Sweden is approximately 450,295 sq km, while Norway is approximately 323,802 sq km, making Norway 71.91% the size of Sweden. Meanwhile, the population of Sweden is ~10.2 million people (4.7 million fewer people live in Norway). ...
 
  • Liker
Reaksjoner: Berns
 
Kom igen nu! Vem ser till att även den norska insamlingen når insamlingsmålet?
Vis vedlegg 236435
Det är helt otroligt att bägge insamlingarna fått ihop så mycket pengar på så kort tid.
Vi er litt treigere i Norge - men vi lærer. Dessuten ligger vi jo 1,5 år bak SWE i OWGMARCH. Det er slik forbedringer skapes. :)

Gleden, trykket og stemningen i den svenske OWGMARCH er bare helt fantastisk. :) Norge kommer etter - håper jeg.
 
  • Liker
Reaksjoner: Berns