Gullkorn fra Finn.no

Enda et investeringsobjekt, nå fra Timex...
1610104417946.png

Elsker når slike godbiter legges ut til en avsindig pris - og vedkommende har massevis med gode referanser fra TS - uten at annonsen presenteres her inne.

437BDE50-5642-4CAA-8013-0C1772FBE416.png

Ikke fra Finn men likevel et gullkorn..

Vis vedlegg 228515
Det er jo interessant å se at det ofte legges ut en del ur i de trådene som ikke er til salgs noen andre steder. Terskelen for å legge ut noe der er tydeligvis lavere enn for å legge ut en fullstendig annonse, så jeg synes ikke det er noe galt i en sånn post (selv om jeg seff ser humoren i utsagnet: "jeg har penger og vil ha ny klokke, men vet ikke hva - hit me!"). :)

• Liker
Reaksjoner: Hellerud
Elsker når slike godbiter legges ut til en avsindig pris - og vedkommende har massevis med gode referanser fra TS - uten at annonsen presenteres her inne.

Vis vedlegg 228678
Er vi kommet dit på SD4K? Da ryker min snart:oops:

• Liker
  • Wow
Reaksjoner: Genta og pferdgarten

Vis vedlegg 228678
Løp og kjøp, ellers blir den Gud forby «tatt i bruk»... Tenk om en slik dykker får noen hårlinjer :eek:

75807075-FD7B-4D7B-B67A-7A1F2177B877.jpeg

Flott herrering i rolex-design, gutter. Jeg ringte og fikk den holdt av til deg, @Qwestern !