Phenix
Støttemedlem
Helt enig at AML burde vært på alle varianter. Bra det er kdt på lenka og ikke minst dnt og fcl på resten. Men savner ikke udl eller akl som er på mk3De burde spandert AML på alle varianter. Ellers var dette blink
Helt enig at AML burde vært på alle varianter. Bra det er kdt på lenka og ikke minst dnt og fcl på resten. Men savner ikke udl eller akl som er på mk3De burde spandert AML på alle varianter. Ellers var dette blink
Helt enig at AML burde vært på alle varianter. Bra det er kdt på lenka og ikke minst dnt og fcl på resten. Men savner ikke udl eller akl som er på mk3
Plastdelen det refereres til byttes til metall i safirglass-versjonen av estetiske hensyn, på tross av at delen i nylon visstnok skal være av høyere kvalitet på grunn av bedre friksjon og mindre slitasje![]()
Speedy er en nydelig klokke. Den er også helt uten den prestisjen som f.eks Rolex gir, og samtidig så masseprodusert at jeg ikke forstår hvordan de skal klare å forsvare en nær tredobling av prisen på ca. ti år (jeg ga rundt 27 for min i 2012).
Tanker om denne? Omega Speedmaster Calibre 321 Chronograph 39.7 mm
![]()
Litt drøy pris, men passer råflott på det pinglete håndleddet mitt (må ha 40 mm eller under helst)