Patek Philippe-tråden

Jeg har prøvd den på armen, men det var riktignok en som var ett ledd for stor. Det ville sikkert vært noe annet om lenken var tilpasset :)

Har hatt 5726 med rem på armen litt lengre og den syns jeg aldri helt passet - men det blir vel egentlig som en helt annen klokke.

Enig med deg vedrørende 5726 på rem. Har selv vært eier av en slik i et par år. Men den satt aldri godt på mitt håndledd. Derimot sitter 5726 på lenke perfekt på mitt håndledd :)
 
  • Liker
Reaksjoner: roanje
Er det like håpløst å få kjøpt en Aquanaut 5968A-001 som f,eks Nautilus 5711 og 5726?

Nydelig ur! Forstår det slik at den absolutt er i samme kategori som de opplistede nautilusene mtp vanskelighetsgrad. Selv for VIP-kundene med massiv kjøpshistorikk og godt kundeforhold er vel denne særs vanskelig å få tak i.. Tipper urmaker Bjerke er heldige om de klarer få inn én stk av denne per år.
 
  • Trist
Reaksjoner: KentOve
Er det like håpløst å få kjøpt en Aquanaut 5968A-001 som f,eks Nautilus 5711 og 5726?
Noen som har sett 5968A-001 IRL? Var på en Patek-event rett etter at den var lansert, men Patek hadde kun med seg en dummy:( Syns den er skikkelig kul! Den ultimate sportsklokke? Perfekt supplement til 5711/5726:) Trenger kun de to!
 
  • Elsker
Reaksjoner: KentOve
Noen som har sett 5968A-001 IRL? Var på en Patek-event rett etter at den var lansert, men Patek hadde kun med seg en dummy:( Syns den er skikkelig kul! Den ultimate sportsklokke? Perfekt supplement til 5711/5726:) Trenger kun de to!

Jeg har sett én og forsåvidt prøvd den kjapt på armen (ikke dummy). Den er kul :)
Skulle gjerne hatt den, men har ikke nubbsjans til å få kjøpt en - eller noen annen aquanaut i stål for den saks skyld.. Går derfor for aquanaut i gull som neste patek!
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Var innom Bjerke for noen uker siden og pratet litt med en av de ansatte om Patek. Nautilus og Aquanaut var temmelig umulig, nesten "uansett" hvem som ville ha de. Natilus for dame derimot var det 1-2 år ventetid med sannsynlig levering nærmere 1 år enn 2 år.
 
Jeg prøvde den på Baselworld kul klokke:

7EDC26BF-EAB9-4A59-AD32-90996E115C26.jpeg
EC2ACEFB-170C-404F-8705-4FD21C2BFDB8.jpeg
CABB2356-6AA0-4897-8141-6AA02B013B19.jpeg
 
Forslag til andre Patek forhandlere det kan være lurt å sjekke med? Jeg har kun sjekket med Bjerke.

Hvis du tenker å høre om du får kjøpe en 5968A hos en AD du ikke har noe forhold til, så tror jeg det bare er å spare deg selv for skuffelsen :confused: Tror nok dessverre eneste realistiske tilnærmingen er å bygge forhold til en AD. Du kan selvsagt prøve en AD som får levert flere klokker i året enn Bjerke, men disse vil nok ofte også ha enda større pågang - samt at det kanskje er vanskeligere å bygge et forhold til noen i utlandet slik verden fungerer nå om dagen...
 
  • Trist
Reaksjoner: KentOve