Bjerke Vintage & Pre-owned

Bjerke har fått enormt med henvendelser, ting tar tid. For 3-4 uker siden hadde de en backlog på 300+ forespørsler.

Så bra, det skal bli veldig spennende å se utvalget når de åpner for salg :) Noen som vet når de har planer om å åpne?

Så bra, det skal bli veldig spennende å se utvalget når de åpner for salg :) Noen som vet når de har planer om å åpne?

Husker jeg rett så skal de være klare om par uker.
Riktignok blir det en nettbutikk der mankan avtale visning av aktuelle klokker hos Urmaker Bjerke i Nedre Slottsgate 11.

• Liker
Reaksjoner: Ban og Qwestern
Små fugler som sier at det kommer mye spennende og flere klokker som ikke tidligere har sirkulert på det norske markedet

GloomyGloriousAnchovy-size_restricted.gif

• Haha
Reaksjoner: Qwestern
Små fugler som sier at det kommer mye spennende og flere klokker som ikke tidligere har sirkulert på det norske markedet

Det blir spennende :) Jeg har tenkt (fryktet) at de stort sett får inn det som er forsøkt solgt her inne, på Klokkeriet eller Finn. Det hadde vært veldig morsomt om de klarte å finne frem noe mer i tillegg. Kanskje de henter noe fra utlandet? (Bjerke har vel et stort kontaktnett)

Nå er det ikke det at jeg har noen store kjøpsplaner, men hvem vet:rolleyes:

Det blir spennende :) Jeg har tenkt (fryktet) at de stort sett får inn det som er forsøkt solgt her inne, på Klokkeriet eller Finn. Det hadde vært veldig morsomt om de klarte å finne frem noe mer i tillegg. Kanskje de henter noe fra utlandet? (Bjerke har vel et stort kontaktnett)

Nå er det ikke det at jeg har noen store kjøpsplaner, men hvem vet:rolleyes:
Tviler på at de prøver å overta overskuddslageret fra finn.no. De er smartere enn som så ;)

• Liker
Reaksjoner: Ban
Tviler på at de prøver å overta overskuddslageret fra finn.no. De er smartere enn som så ;)

Jo da, det var vel ikke akkurat rusk og rask fra Finn jeg tenkte på ;), det var vel mer at jeg håper det skal dukke opp noe vi ikke ser så ofte på de vanlige markedsplassene. Brukt hyllevare fra Omega, Tudor, Tag Heuer, Rolex etc, det kan vi vel kjøpe andre steder enn på Bjerke:)

Jo da, det var vel ikke akkurat rusk og rask fra Finn jeg tenkte på ;), det var vel mer at jeg håper det skal dukke opp noe vi ikke ser så ofte på de vanlige markedsplassene. Brukt hyllevare fra Omega, Tudor, Tag Heuer, Rolex etc, det kan vi vel kjøpe andre steder enn på Bjerke:)
Nei, de får ikke solgt noe da nei. En blanding av vanlig brukt og noe storsamlerne kan gi slipp på blir bra :) Hørt fra flere jeg kjenner at de betaler godt, noen ganger helt greit, så blir spennende å se lagerbeholdningen når dette lanseres.

• Liker
Reaksjoner: OBJ og Ban
"Du vil bli kontaktet av oss med en første vurdering av klokken i løpet av en uke."
Er dette en ny tekst, altså kortere ventetid på vurdering nå? Eller har det alltid stått der?

• Haha
Reaksjoner: Morrison