Min garasje er fylt med...

Hadde jeg dratt dama ved hjelp av bilen (eller klokka) så hadde hun sannsynligvis vært ei overfladisk hore jeg neppe hadde giddet å samle på......

Si det til @UJU ´a
tenor.gif
 
Hadde jeg dratt dama ved hjelp av bilen (eller klokka) så hadde hun sannsynligvis vært ei overfladisk hore jeg neppe hadde giddet å samle på......

Phø, uerfarent og kravstort! Bruk din Rolex slik @UJU har lært oss! For mange år siden jobbet jeg i Deloitte, mistenker at UJU også jobbet der i markedsavdelingen, uten at jeg kjente han da, for en vakker morgen fant jeg dagens notat på intranettet:

fra Deloittes intranett.jpg


:mrgreen:
 
Phø, uerfarent og kravstort! Bruk din Rolex slik @UJU har lært oss! For mange år siden jobbet jeg i Deloitte, mistenker at UJU også jobbet der i markedsavdelingen, uten at jeg kjente han da, for en vakker morgen fant jeg dagens notat på intranettet:

Vis vedlegg 218896

:mrgreen:

Hadde jeg bare visst dette når jobbet i Deloitte tidlig på 2000-tallet :oops: Tissot og gammel Audi med grønne skilter var tydeligvis ikke nok til å imponere de blonde vestkantpikene...
 
Hadde jeg bare visst dette DA jobbet i Deloitte tidlig på 2000-tallet :oops: Tissot og gammel Audi med grønne skilter var tydeligvis ikke nok til å imponere de blonde vestkantpikene...
Trønderen med rammeskeiv Mercedes, Bryn med seteløs og skattefri Saab, alltid glade Næsjes høye hår, overraskende politiske syn, Hellbillies-bil og Rogne med spreeek A6 på grønne skilter - og gode parkeringsforhold i kjellern i KA 20, gode minner:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban
Trønderen med rammeskeiv Mercedes, Bryn med seteløs og skattefri Saab, alltid glade Næsjes høye hår, overraskende politiske syn, Hellbillies-bil og Rogne med spreeek A6 på grønne skilter - og gode parkeringsforhold i kjellern i KA 20, gode minner:)


Hehe, Næsjes høye hår ja :) Husker han fikk en liten reprimande pga en episode rundt hans politiske syn også.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Dette er ikke noe jeg har i garagen, dessverre, men det er gamle bilder av min første bil.
Det var denne som satte meg på "Mini-kjøret". Jeg har fortsatt symptomer i kroppen, selv om jeg ikke lenger har Mini.

Dette er (var) en 72 Austin 1000. Han som bygget den hadde laget meste parten av deler og utsmykking selv. Han hadde støpt skjermbredere (derfor fikk jeg ikke tak i nye..), trukket om setene selv og bygget et eget dashboard. Jeg kjøpte bilen av hans søster. Hun hadde overtatt bilen etter at han hadde blitt drept i en trafikkulykke.

Jeg hadde bilen i to år, og har mange gode minner.... Dette er, merkelig nok, de eneste bilder jeg har av bilen. De er tatt, tilfeldigvis, på ansatt-parkeringsplassen, utenfor Østerås Kjøpesenter. Jeg arbeidet i jernvarebutikken. "Jeg hadde med meg kamera..."

Bilen var flott. Bortsett fra at det bare var justeringsskruen til bremsene på høyre forhjul som virket. Gjengene i hjulplaten på de andre hjulene var dradd over. Og så var forstillingen litt skjev. I svingen på E6 syd for Asker, retning Oslo, kunne jeg slippe rattet i venstre fil og komme pent ut av svingen i høyre fil.

20200404_b.jpg


20200404_c.jpg


20200404_a (2).jpg


8

Edit: Bildet er fra tidlig i min periode. Den har den sorte 1000-grillen. Denne hadde en kollisjonsskade. Grillen ble senere skiftet ut med en Cooper S grill. Det er så vidt mulig å skimte at kollisjonen (før min tid) også hadde tatt panseret. Mini-merket står litt rettere enn det egentlig gjør. Dette var så "pent" trykket inn at jeg gjorde ikke noe med det. Jeg fryktet å skade lakken. Bilen hadde en meget hvit farve.
 
Sesongen er kanskje på hell, men de har ikke begynt å salte helt enda, så man rekker vel litt mer kvalitetstid med bilen før den stues helt bort ;)
IMG_5636.jpeg


(10% Større nedre kompressorhjul = høyere fart på kompressoren og mer kraft ved lavere turtall )
 
Vel, som de enkle sjelene vi er, så velger vi så godt som alt her i livet med hensyn til de potensielle damene...

Klær, sko, stil, klokker, biler, dufter...
 
Du vet det @steind, at på alle forum er det noen «knapper man kan trykke på» for å få enkelte til å koke i topplokket. Denne gangen var det deg, og det gjør ingenting. Ellers er jeg takknemlig for omtanken :)

Det kokte ikke, jeg blir bare oppgitt for jeg tror virkelig du mente det du skrev ! Du fremstår som en slik gutt. På alle forumer er det noen som ikke klarer å stå på egne ben. I dette tilfellet deg, men det gjør ingenting, ønsker deg god bedring og håper du lykkes med å finne deg en jente. Enten med eller uten hjelp av klokke og bil....