Noen som kjenner til tilgjengelighet og pris på 5524G?
Før prisoppgang i år: 459.800.
Ring+47 23 01 02 10 for å høre om tilgjengelighet.
Noen som kjenner til tilgjengelighet og pris på 5524G?
Takk for svar. Men det er enda litt tidlig i reisen til at jeg kan realisere sånt. Men hvis det var noen års ventetid kunne man jo spart i mellomtidenFør prisoppgang i år: 459.800.
Ring+47 23 01 02 10 for å høre om tilgjengelighet.
Takk for svar. Men det er enda litt tidlig i reisen til at jeg kan realisere sånt. Men hvis det var noen års ventetid kunne man jo spart i mellomtiden![]()
Det begynner vel å nærme seg min tur til å få en telefon fra de, skal undersøke når jeg er innomDa hadde jeg tatt en tur innom Bjerke, eller ringt de for å sjekke status.
Nydelig ur og gratulerer til eier, men å annonsere noe slikt med åpent navn foran tusenvis av mennesker ville jeg aldri drømt om. At de tør!
Samme vedkommende unboxet nettopp en Zeitwerk på samme kvakkleriet også... perfekte måten å invitere til uønsket besøk![]()
Skal ikke være noen festbrems. Men skal man ta turen innom den nybakte Zeitwerk-eieren. Så må man nok ta flyet til Dubai der han holder hus.
Skal ikke være noen festbrems. Men skal man ta turen innom den nybakte Zeitwerk-eieren. Så må man nok ta flyet til Dubai der han holder hus.
Testet nye rubber b swim skin idag!
Vis vedlegg 213419
Sånn ja!
Denne som var innom Lars Christian tidligere i dag?
Virkelig crisp!
Jeg tviler på det, ettersom jeg ikke vet hvem Lars Christian erMen den er veldig crisp og finfint etter et spa hos Bjerke og deres sveitsiske venner!