Sitter å lurer på det selv ifbm. et mulig kjøp av en 1351. Den er vell rimelig lik 1312Gikk på en liten smell i dag. Hva kan man forvente å få for en 1312 med ny type titanlenke i disse dager?
www.tidssonen.no
En flott trio!
Dette ble svært bra.
Stemmer det, og 914 har vel erstattet 560 tror jeg. Har testet 915, og den er flott den! Nå er ikke jeg helt upartisk akkurat, men mener nå at 510 holder seg godt og vel så det ift 915Heisann! Skjønner at jeg ikke følger godt nok med, men oppdaget ved en tilfeldighet at 510 ser ut til å ha gått ut av produksjonBorte fra Panerai sine sider, og borte fra nettbutikken til Bjerke. Etter litt googling kan det virke som om 915 har "tatt over" stafettpinnen? Flott modell det også
![]()
Må si jeg liker 510/560 bedre enn nye 914/915, selvom de også er fine. De har også sluttet å produsere 372 og 557.Heisann! Skjønner at jeg ikke følger godt nok med, men oppdaget ved en tilfeldighet at 510 ser ut til å ha gått ut av produksjonBorte fra Panerai sine sider, og borte fra nettbutikken til Bjerke. Etter litt googling kan det virke som om 915 har "tatt over" stafettpinnen? Flott modell det også
![]()
Ja, klart det. 510 er MYYYE finereStemmer det, og 914 har vel erstattet 560 tror jeg. Har testet 915, og den er flott den! Nå er ikke jeg helt upartisk akkurat, men mener nå at 510 holder seg godt og vel så det ift 915![]()