Panerai-kaféen - løst og fast om Panerai

Gikk på en liten smell i dag. Hva kan man forvente å få for en 1312 med ny type titanlenke i disse dager?

Gikk på en liten smell i dag. Hva kan man forvente å få for en 1312 med ny type titanlenke i disse dager?
Sitter å lurer på det selv ifbm. et mulig kjøp av en 1351. Den er vell rimelig lik 1312:)

Spurte en som er inn i PAM og hans svar gav heller ingen klar indikator:
Tør nesten ikke tippe hva de går for nå heller....:
- Dårligere marked nå pga corona
- Pam var tungsolgt før corona også..
- Panerai har økt prisene 20%

Veldig usikker hva eg er villig til å betale for 1351. Merkelig marked. Virker Submertile modellene til PAM selges lettest nå...

panerai-pam1313-featured.jpg

@Jørgen har skrevet litt om siste nytt fra Panerai :)

Beklager på forhånd dersom dette er en repost.

Snodig spørsmål: det medfølgende skrujernet til bronsepanerai; er dette laget av stål eller et materiale som har tilsvarende hardhet som bronse?

Redigert:
Heisann! Skjønner at jeg ikke følger godt nok med, men oppdaget ved en tilfeldighet at 510 ser ut til å ha gått ut av produksjon :oops: Borte fra Panerai sine sider, og borte fra nettbutikken til Bjerke. Etter litt googling kan det virke som om 915 har "tatt over" stafettpinnen? Flott modell det også :)

• Liker
Reaksjoner: Tampa
Heisann! Skjønner at jeg ikke følger godt nok med, men oppdaget ved en tilfeldighet at 510 ser ut til å ha gått ut av produksjon :oops: Borte fra Panerai sine sider, og borte fra nettbutikken til Bjerke. Etter litt googling kan det virke som om 915 har "tatt over" stafettpinnen? Flott modell det også :)
Stemmer det, og 914 har vel erstattet 560 tror jeg. Har testet 915, og den er flott den! Nå er ikke jeg helt upartisk akkurat, men mener nå at 510 holder seg godt og vel så det ift 915 ;)

Må si jeg liker 510/560 bedre enn nye 914/915, selvom de også er fine. De har også sluttet å produsere 372 og 557.

• Liker
Reaksjoner: urtid og eidehelg