Dagens klokke

b2e8ac1b-1b74-8f27.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hektisk jobbdag, deretter 30 mil i sommerkø bak bobiler og polske trailere og Trond Giske i hver nyhetssending er ingen god start på helgen. Men etter varm hyttevelkomst fra kone og barn, en lang svømmetur og to glass ilMimo detter alt på plass.

1621cfe6.png
 
God gammel Tissot Seastar, denne har ikke hatt tid på armen eller service på ihvertfall 35 år.
En av klokkene som ble misshandlet av meg i tenårene.
Har stått 4 dager i winderen og har endret seg 13 sekunder! :D

Gammel.jpg
 
Slo to fluer i en smekk og fikk gjort en liten handel med en hyggelig kar på forumet før jeg dro hjem fra Rolex-GTG på onsdag. Det ble ikke akkurat Rolex, men ønsket meg en GMT og ville ikke dra tomhendt hjem :D

014-3.jpg


019-1.jpg


023-1.jpg
 
For å få gjennom å kjøpe denne måtte jeg la kona få noe hun ønsket seg. Desverre viste det seg at hun ønsket seg kåken for seg selv en helg. Derfor har jeg lånt huset til de gamle i helgen. Grei utsikt da.

2f17dc30.jpg


På mandag skal jeg selge en klokke kona ikke vet om og kjøper kommer hjem til meg. Noen raske tips?
 
Om du har hund er mye gjort. Evt. akutt behov for noe godteri, en brus, lyst til å vaske bilen - whatever som får deg uten for litt :p
 
Nyter en velfortjent pilsner etter montering av nye hagemøbler med svigerfar (som har en nydelig Rolex Air King, men er ikke like klokkenerd som meg, så jeg spurte ikke om et WS)

5893711579_b8137e60a6_b.jpg
 
Livet er egentlig helt ok

Etter å ha jobbet til 2315 i dag fant jeg ut at jeg skulle komme meg hjemover med toget som vanligvis går 2323, men i dag gikk det 2350 gitt. Jeg fikk derfor en halvtime for meg selv på en togstasjon midt i groruddalen. Var så smart at jeg gikk innom butikken før jeg dro på jobb og kjøpte med meg en øl. Den smakte godt i tropenatten :)

02072011168-001.jpg