Dagens klokke

God helg alle asylanter :)

ac9a0135.jpg
 
Nydelig flyback! Lite som slår den ;)

Denne er endelig tilbake fra litt over fire ukers service :)
(finner ikke kameraet mitt så det blir telefonbilde)


IMG_0819.jpg
[/IMG]
 
I sjalusi over Mogens, Greg og Sjulis knallfete klokkesamlinger, ble jeg nødt til å ta et lite gruppebilde før dagens GTG. Rekker ikke nevnte herremenn til ankelen, men her på sonen er moralen at man må selge de bæra man har :D

IMAG1778.jpg

AAAhhhahahhhahghgghghaghnnng!!!!

Jeg er på obligatorisk SKOLE mens dere sitter å koser dere på Kafé Spesial..!! :eek::eek:;) Kos dere masse da... *sukk*

Dere bør smake på Røyk Uten Ild av Haand Bryggeriet, Red Horizon av Nøgne Ø og møkkakaffen ! ;)
 
Sitter og venter på at kjerringen skal bli ferdig på jobb så vi kan dra hjem. Et lite bilde med Iphonen mens jeg venter.

Sinn U1T som jeg blir mer og mer glad i for hver dag som går. Hatt den i ca. 1,5 måned nå.

967311_l.jpg
 
AAAhhhahahhhahghgghghaghnnng!!!!

Jeg er på obligatorisk SKOLE mens dere sitter å koser dere på Kafé Spesial..!! :eek::eek:;) Kos dere masse da... *sukk*

Dere bør smake på Røyk Uten Ild av Haand Bryggeriet, Red Horizon av Nøgne Ø og møkkakaffen ! ;)

Synd du ikke kunne komme, Leon. Du skal vite at vi som møtte koste oss :)
 
AAAhhhahahhhahghgghghaghnnng!!!!

Jeg er på obligatorisk SKOLE mens dere sitter å koser dere på Kafé Spesial..!! :eek::eek:;) Kos dere masse da... *sukk*

Dere bør smake på Røyk Uten Ild av Haand Bryggeriet, Red Horizon av Nøgne Ø og møkkakaffen ! ;)

Du må komme på neste! Det ble lite spennende øl, en Nøgne Ø brun var det nærmeste jeg kom. Klokkene tok altfor mye fokus til at jeg klarte å tenke på øl. Neste gang får du hjelpe meg å holde fokus på drikkevarene også.

Når jeg kom hjem lå det en grå nato fra straps.no i posten. Har ikke vært helt fornøyd med maratac grå eller MOD admiralty grey på EB, noe som ikke stemte helt med fargen. Denne sitter som et skudd! Den har en kjølig nesten blålig gråfarge som passer perfekt. Bildet lyver litt som vanlig. Mikkemus23, Semmern og evt andre med EB, det er bare å bestille. En hundrelapp inkl. frakt er ikke akkurat høyrisikoinvestering.

L1010531.jpg