TS Drives

Når solen skinner er jeg stadig vekk klar for luftetur. Kort eller lang. Med laber respons her så kommer jeg ikke til å mase så mye mer her, men ta gjerne kontakt i tråden eller på PM om noen vil ta en tur. :)

IMG_20200329_142517.jpg


Takk for turen sist @komodo !

Du må bli med til Østfold med mindre trafikkerte veier enn hurumlandet neste gang. Det ble 7 timer totalt for min del, hehe.. :)
 
Østfold er nok stedet neste gang ja! Og jeg slenger meg gjerne på. Det samme bør dere andre som har mulighet!
 
  • Liker
Reaksjoner: Zawatch
Jeg følger ditt gode eksempel og setter opp 6. juni i kalenderen som tentativ dato for #2 av TS Drives. Jeg tar samtidig på meg samme hatten som i fjor ;)

Det nærmer seg med stormskritt, og jeg tror kanskje jeg får vært med likevel lørdag 6. juni. :)

Er dato spikret? Opprette egen tråd?
Blir det besøk hos en bilforhandler eller lignende?
Send PM om jeg kan bistå med noe. :)
 
Vi kjører gjerne på med 6. juni!

Foreslår rute fra OSLO til SON, blant annet på veier som jeg tidligere har foreslått i Kjøreruter-tråden – med mindre andre har sterke meninger. Uvisst om det blir forhandler-besøk. Det pleier jo å være greia med klokke/biltreffet som også er rundt disse tider. Satser på en bra kjørerute med innlagt matpause (i Son) og klokkeprat – alt innenfor Corona-tidens reglementer og rammer. Detaljer følger.


Gleder meg! :)
 
Redigert:
Vi kjører gjerne på med 6. juni!

Foreslår rute fra OSLO til SON, blant annet på veier som jeg tidligere har foreslått i Kjøreruter-tråden – med mindre andre har sterke meninger. Uvisst om det blir forhandler-besøk. Det pleier jo å være greia med klokke/biltreffet som også er rundt disse tider. Satser på en bra kjørerute med innlagt matpause (i Son) og klokkeprat – alt innenfor Corona-tidens reglementer og rammer. Detaljer følger.


Gleder meg! :)

Innom Porschesenteret i Son med avslutning med Burger, Pizza eller kebab på Tigerplassen i Moss.
 
Vi kjører gjerne på med 6. juni!

Foreslår rute fra OSLO til SON, blant annet på veier som jeg tidligere har foreslått i Kjøreruter-tråden – med mindre andre har sterke meninger. Uvisst om det blir forhandler-besøk. Det pleier jo å være greia med klokke/biltreffet som også er rundt disse tider. Satser på en bra kjørerute med innlagt matpause (i Son) og klokkeprat – alt innenfor Corona-tidens reglementer og rammer. Detaljer følger.


Gleder meg! :)
Supert!
Kanskje lage egen tråd for den turen så flere får det med seg (folk ser da dato i overskriften osv)?
Ift. rute så er det jo mange fine veier Østfold, jo mer svingete, øde og lenger jo bedre. :p
 
Spontantur i ettermiddag eller i morgen?
Helst øst/nord for Oslo, men litt bycruising er også lenge siden.. :)


Screenshot_20200613_135842.jpg
 
Det var jo veldig hyggelig sist!
Slutten av mai bør vel være innenfor? 22-29 mai?
Hva har folket av Corona-klokker?
Noen TS'ere som har en ekte Corona? Toyota Corona?

8
 
Det var jo veldig hyggelig sist!
Slutten av mai bør vel være innenfor? 22-29 mai?
Pinsehelgen er kanskje dumt for endel som våger å reise litt, men Lø 29. mai eller Sø 30. mai burde være høyst aktuelle?? :)

@Nicolai, tar du på deg hatten i år og? :)
( @Jon Henrik skulle det være "enda mer" TS-offisielt eller noe i år? )
Det er travelt her, men om ønskelig kan jeg bistå med planlegging/gjennomføring, men ikke dersom vi må gjør noe på kanten av Corona-regler, men det viktigste tiltaket er vel kanskje å lage et tak på antall folk.

Per i dag (frem til 25.mars) er det vel for Oslo (m.fl.) ikke lov med arrangementer unntatt "private samlinger utendørs med inntil 10 deltakere". Om dette blir videreført/gjeninnført kan vi kanskje se etter annet sted å møtes/stoppe (selv om selve kjøringen ville jeg tatt sjansen på å ikke kalle arrangement, hehe).

Men ser vel fort ut til at det uansett blir maks 20 pers iht nasjonale forskrifter?
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Jeg kommer ikke til å ta på meg noe arrangørhatt i år :)

Satser heller på å komme tilbake til hyggelige kjøreturer etter at lettelser er et absolutt faktum og hverdagen noenlunde normal.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Flere som synes søndag 30. mai 2021 er en grei dato å sikte seg inn på??

Det blir ikke noe offisielt-TS-arrangement (har snakket litt med @Jon Henrik og @Nicolai), men jeg kan ta ansvar for organisering, dvs. primært følgende:
-Rutevalg (forslag/innspill tas gjerne i mot)
-Holde styr på deltakere og å sette et tak på antall iht regler - kommer tilbake til "påmelding".

Selvfølgelig med alle forbehold, særlig ift. regelverk, men det er bedre å ha en plan eller to, og heller avlyse.


PS! Denne tråden kan også brukes til turer som ikke er planlagt i god tid.. :)
(Hvis været er bra, er jeg stadig ute og lufter bilen selv, særlig søndager).