Official Timekeeper
Visit Casio
00:00:00

TS Drives

Zawatch

Støttemedlem
Reg.
7. mai 2014
Sted
Nær Oslo
Når solen skinner er jeg stadig vekk klar for luftetur. Kort eller lang. Med laber respons her så kommer jeg ikke til å mase så mye mer her, men ta gjerne kontakt i tråden eller på PM om noen vil ta en tur. :)

IMG_20200329_142517.jpg

Takk for turen sist @komodo !

Du må bli med til Østfold med mindre trafikkerte veier enn hurumlandet neste gang. Det ble 7 timer totalt for min del, hehe.. :)

Reg.
5. februar 2011
Sted
Oslo
Østfold er nok stedet neste gang ja! Og jeg slenger meg gjerne på. Det samme bør dere andre som har mulighet!

• Liker
Reaksjoner: Zawatch

Zawatch

Støttemedlem
Reg.
7. mai 2014
Sted
Nær Oslo
Jeg følger ditt gode eksempel og setter opp 6. juni i kalenderen som tentativ dato for #2 av TS Drives. Jeg tar samtidig på meg samme hatten som i fjor ;)
Det nærmer seg med stormskritt, og jeg tror kanskje jeg får vært med likevel lørdag 6. juni. :)

Er dato spikret? Opprette egen tråd?
Blir det besøk hos en bilforhandler eller lignende?
Send PM om jeg kan bistå med noe. :)

Nicolai

Podcast-vert
Reg.
29. november 2012
Sted
Oslo
Vi kjører gjerne på med 6. juni!

Foreslår rute fra OSLO til SON, blant annet på veier som jeg tidligere har foreslått i Kjøreruter-tråden – med mindre andre har sterke meninger. Uvisst om det blir forhandler-besøk. Det pleier jo å være greia med klokke/biltreffet som også er rundt disse tider. Satser på en bra kjørerute med innlagt matpause (i Son) og klokkeprat – alt innenfor Corona-tidens reglementer og rammer. Detaljer følger.

Gleder meg! :)

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Zawatch og Edzilla

Edzilla

Community Manager
Støttemedlem
Reg.
5. september 2011
Sted
Oslo

Foreslår rute fra OSLO til SON, blant annet på veier som jeg tidligere har foreslått i Kjøreruter-tråden – med mindre andre har sterke meninger. Uvisst om det blir forhandler-besøk. Det pleier jo å være greia med klokke/biltreffet som også er rundt disse tider. Satser på en bra kjørerute med innlagt matpause (i Son) og klokkeprat – alt innenfor Corona-tidens reglementer og rammer. Detaljer følger.

Innom Porschesenteret i Son med avslutning med Burger, Pizza eller kebab på Tigerplassen i Moss.

Zawatch

Støttemedlem
Reg.
7. mai 2014
Sted
Nær Oslo

Supert!
Kanskje lage egen tråd for den turen så flere får det med seg (folk ser da dato i overskriften osv)?
Ift. rute så er det jo mange fine veier Østfold, jo mer svingete, øde og lenger jo bedre. :p