TS Drives

Søndag 4. september. En liten Drive Out? Trenger ikke gjøre dette så formelt, men bare møtes og ta en tur noen timer?

Høres flott ut.
Jeg har booket inn en MC-tur til Skandinavisk Motorsykkel Center på lørdagen. Det blir en smule usikkert hvor jeg blir på søndagen, men det høres fint ut med en Drive Out. Min gamle MG har ikke blitt mye brukt i år.

8- )
 
  • Liker
Reaksjoner: komodo
Usikker på om dette er riktig forum, men noen som skal delta på Porsche center Son Car's & Coffee onsdag 7 sept?

Hvem deltar på Porsche festival førstkommende helg? https://www.facebook.com/events/285538730174872

Jeg deltar med gule lykteglass begge plasser :)
IMG_8223.jpg
 
Jeg har fått et familiært oppdrag som kræsjer med dagens planlagte tur dessverre. :(
Lov å håpe at både vær og tilgjengelighet blir bedre senere i september? :unsure:
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Zawatch
Usikker på om dette er riktig forum, men noen som skal delta på Porsche center Son Car's & Coffee onsdag 7 sept?

Hvem deltar på Porsche festival førstkommende helg? https://www.facebook.com/events/285538730174872

Jeg deltar med gule lykteglass begge plasser :)
Vis vedlegg 303744

Jeg skal også på festivalen lørdag. Ser ut til at jeg skal hjelpe til å flippe burgere også gitt, hehe. Skal også kjøre søndag på rudskogen. :cool:

(Jeg var forresten tilstede da bildet ble tatt, hehe)
 
Redigert:
  • Haha
Reaksjoner: KAB
Jeg skal også på festivalen lørdag. Ser ut til at jeg skal hjelpe til å flippe burgere også gitt, hehe. Skal også kjøre søndag på rudskogen. :cool:

(Jeg var forresten tilstede da bildet ble tatt, hehe)

Se det ja...påfuglene stimler sammen i forskjellige settinger helt inkognito for hverandre :) Kan det være at du også flippet burgere sånn litt etter at bildet ble tatt?
 
Se det ja...påfuglene stimler sammen i forskjellige settinger helt inkognito for hverandre :) Kan det være at du også flippet burgere sånn litt etter at bildet ble tatt?
Nei desverre, skulle gjerne likt å bo der og være grillsjef, hehe.. (kjører blå vingebil). ;)
 
Jeg er med om det passer. :)
Dessverre fortsatt mye telehiv synes jeg, så det er vel bare å sette en dato i starten på mai kanskje? :)

Lørdag 6. mai? (Evt. lørdag 13. mai?)

(Lørdag 22.4 er det Vårmønstring hos Autotech på Rudskogen, mulig jeg tar turen)
(Søndag 7.5 er det driveout med PCAB og evt. banekjøring på Rudskogen med Førerutvikling.)
(Søndag 14.5. er det vårmønstring på Øvrevoll. )
 
  • Liker
Reaksjoner: Session88 og Kongradi