Klokkespotting

Majorstua er stedet for klokkespotting, først rolex gmt og hublot i stensparken. Superavenger med hvit skive hos en fyr på butikken, han så leeenge på midt håndledd:)

16613LN spottet på catering-kar i forbindelse med sandvolleyballen i Stavanger. Hadde G-Shock på armen selv, så jeg startet ikke noen dypere samtale om klokken hans :p

Rolex Sub på promenaden på Aker Brygge, så en GMT med pepsi bezel og jubilee lenke på Lofoten (på Aker Brygge)

Tudor (plexi) Submariner på Nato spottet i dagens D2. På armen til en av Norway Says gutta (tror jeg, leste ikke artikkelen, så bare klokken : lol:).

Klokken var også nevnt i bildeteksten med riktig navn og greier :) Men det ble hevdet at den var på "Naf-reim"? Hva skal det være for noe. Natoen var stripete, men i svart-hvitt var det ikke så lett å se mer.

Så at artikkel (og bilde, men ikke bildetekst) nå ligger på nett:

http://www.dn.no/d2/design/article2167102.ece

XLBB_D2_Andreas_Eng_214596a.jpg

Rolex Sub TT på Ica Aker Brygge. Eieren var en amerikaner med en feit gullring med masse diamanter på, nice :p

Speedmaster "Panda" limited edition på selger som solgte mobil til mamma i dag, jeg var med for å hjelpe, siden mamma er teknisk tilbakestående..hehe. Han hadde visst også en PO, og en kontakt innen Swatch group, som gjorde at han fikk tak i Speedyen splitter ny for 14k, den jævelen! :D