Klokkespotting

Majorstua er stedet for klokkespotting, først rolex gmt og hublot i stensparken. Superavenger med hvit skive hos en fyr på butikken, han så leeenge på midt håndledd:)
 
16613LN spottet på catering-kar i forbindelse med sandvolleyballen i Stavanger. Hadde G-Shock på armen selv, så jeg startet ikke noen dypere samtale om klokken hans :p
 
Rolex Sub på promenaden på Aker Brygge, så en GMT med pepsi bezel og jubilee lenke på Lofoten (på Aker Brygge)
 
Tudor (plexi) Submariner på Nato spottet i dagens D2. På armen til en av Norway Says gutta (tror jeg, leste ikke artikkelen, så bare klokken : lol:).

Klokken var også nevnt i bildeteksten med riktig navn og greier :) Men det ble hevdet at den var på "Naf-reim"? Hva skal det være for noe. Natoen var stripete, men i svart-hvitt var det ikke så lett å se mer.

Så at artikkel (og bilde, men ikke bildetekst) nå ligger på nett:

http://www.dn.no/d2/design/article2167102.ece

XLBB_D2_Andreas_Eng_214596a.jpg
 
Rolex Sub TT på Ica Aker Brygge. Eieren var en amerikaner med en feit gullring med masse diamanter på, nice :p
 
Speedmaster "Panda" limited edition på selger som solgte mobil til mamma i dag, jeg var med for å hjelpe, siden mamma er teknisk tilbakestående..hehe. Han hadde visst også en PO, og en kontakt innen Swatch group, som gjorde at han fikk tak i Speedyen splitter ny for 14k, den jævelen! :D
 
Spottet en kar med Coke GMT-Master i kantina. Hey, kult tenkte jeg! Så snek han med overlegen mine foran hele køen og betalte som om han eide sjappa. Hey, ukult tenkte jeg da. Du kjører sikkert Audi også, din snik. Og du, man kan ikke poppe piquet-kragen etter fylte 40, du skjønner det, ikke sant? (Ikke at det noen gang er akseptabelt.)
 
Diiiiiigeeeer breitling på en advokat jeg var i et møte med i dag. Kan ha vært en chronomat. Satt ganske løst.