ha ha ha, jeg ser din Diavolo og høyner med en Trish Una (sakset fra WUS):
nye turtles med safir og keramikk
![]()
![]()
All Hail the New Seiko Prospex "King Turtle" Refs. SRPE03, SRPE05, and SRPE07 - Worn & Wound
Like the watch that inspired it, the current Seiko “Turtle” is a classic that’s beloved by watch-heads of all stripes, from those just getting into collecting to the very seasoned among us. And now, as we learned from our friends at Long Island Watch, Seiko is giving the Turtle a nice little...wornandwound.com
Jeg har hatt den blå minien, SRPC39, siden november, og den har absolutt vært et hyggelig bekjentskap. Fin størrelse, cyclopsen irriterer meg ikke så mye som jeg trodde, kjent Seiko-kvalitet, og går selvfølgelig superstabilt. Byttet ut gummireima, som er betydelig bedre enn de gamle Seiko leverte før, med en oyster fra Strapcode, og det funker som fjell.Hei! Jeg vurderer en liten dykker og har bl.a. «mini-turtle» SRPC37/39/41 i kikkerten. Det er ikke så mange kommentarene om denne modellen her på forumet. Noen som har noen erfaringer å dele?
Takk for info! Skal kikke litt i butikken i dag, men kjekt at det er en innkjørt modell der ute.Jeg har hatt den blå minien, SRPC39