Ikke fått somlet meg til å teste ved enda, men det skal testes i løpet av sommeren selv om jeg ser at folk i stor grad sverger til gass for å holde den høye temperaturen jevn.
Hei, takk for innlegg. Hva kom den på ferdig levert inkl mva? Blei litt sugen på den, fint å bruke ute på terrassen. Brukt pizzastål lenge, har kontroll på deigen. Men vil ha mer varme..![]()
Testet denne i helgen selv. Helt rått! Fant ut at trikset er å ikke mate for mye pellets med en gang slik at man får skikkelig fyr og varme i ovnen. Når det er først blir varmt blir det veldig varmt. Kjørte ca 30 sekunders intervaller før jeg tok den ut og snudde den raskt og så inn igjen for nye 30 sekunder. 3-4 slike runder så var den perfekt!Fikk låne en enkel UUNI for å teste konseptet med pizzaovn. Første runde kan anses som fullstendig fjasko. Oppdaget en ny mørk side ved meg selv idet jeg så meg selv flyndre en halvstekt pizza ca 15 meter.
Runde to ble bedre.
Vis vedlegg 156259
Ikke helt på tema, men nært. Det ble en gassdrevet Ooni Koda som lett lar seg flytte på, samt kan brukes på kjøkkenet i den kalde årstide. Tror dette blir bra.
Vis vedlegg 172030
Kjøpt samme i dagIkke helt på tema, men nært. Det ble en gassdrevet Ooni Koda som lett lar seg flytte på, samt kan brukes på kjøkkenet i den kalde årstide. Tror dette blir bra.
Vis vedlegg 172030
Ikke helt på tema, men nært. Det ble en gassdrevet Ooni Koda som lett lar seg flytte på, samt kan brukes på kjøkkenet i den kalde årstide. Tror dette blir bra.
Jeg har ingen monitorering, men Ooni stående rett under kjøkkenviften og kjører den på full spiker samt lufter med vindu/dør når behovet er der. Det blir ganske raskt luktende pizzeria i huset og det i seg selv tvinger frem lufting. Har så langt brukt ovenen tre ganger á 6 pizza og ikke opplevd dette som noe problem, men absolutt verdt å ha i bakhodet.Grattis! Monitorerer du karbonmonoksid-nivået når du kjører den inne? Veit at en del ikke bruker ovnene sine inne grunnet CO, mens andre gjør det både med og uten monitorering (men god lufting later til å være er en gjenganger).
Som en slektning av meg pleide si; nå har me juksa litt. Gass må være lov når det skal stekes julepizza på altassenVis vedlegg 175037Vis vedlegg 175038