- Medlem
- 20. juni 2014
Hvorfor kunne de ikke bare laget alpinisten slik, med den urskiven til venstre, og lenken. 200m wr, skrukrone og kompass. Hadde blitt en kongeklokke!
Disse hadde virkelig noe veldig tiltalende ved seg! Her blir det nok å pønske på hvordan en slik kan hentes hjem
Vis vedlegg 163888
Noen som vet om de nye Seiko 5-dykkerne har samme bezel/insert-størrelse som SKX?
Kan bezel byttes mellom modellene 5 og SKX? På SKX er det greit enkelt å bytte bezel/insert, mens på Turtle er det jo helt jævlig.
Vis vedlegg 163449
Vis vedlegg 163451
![]()
En bonanza: Seiko relanserer 5 Sports-kolleksjonen
Japanerne fresher opp 5er-linja – på typisk Seiko vis. Resultatet er intet annet enn herlig.www.tidssonen.no
Jeg bytta til en 12-h insert på min Turtle og den blir på. Kjøpte meg en insert og bezel til SKX009 og tenkte å kjøpe en 007 for å bytte litt mellom. Vært moro om dette også passet på den nye serien.
Klokken står nå i 10300,- Vanskelig å si hva verdien er på denne, da den mangler lume på viserene, og resten er sånn, ja hva skal man si...60%? Jeg mener taket er nådd for denne.
Det ble solgt en med strøken skive og visere på finn for et par uker siden, for 13500,-
Kjedelig når ikke forventninger blir møtt, men om tilstanden var slik du beskriver, så burde han gjerne være godt fornøyd.
Det kunne ane meg.. Og det der skulle være verdt 16? Aldri i verden.