Gullkorn fra Finn.no

Var en auksjon uten minstepris på Klokkeriet hvor han som lå an til å "vinne" slettet budet sitt. Han som var på nummer to fikk den derfor til en god pris.

Her må vi klargjøre.. Snakker du om Breitlingen? Har du glemt å legge inn bilde av den klokken du snakker om?
Har du glemt en null?
 
  • Liker
Reaksjoner: EBH
Invistorer finnes i alle prisklasser. Jeg solgte denne for 2100,- for to uker siden og den har visst "dessverre" ikke rukket å få armtiden den fortjener siden da.

Er det mulig å fremheve linker litt bedre, @Jon Henrik - f.eks med blåfarge?

Tror ikke @JanSkrotnes så linken og det er heller ikke så lett å se de nå.
 
Er det mulig å fremheve linker litt bedre, @Jon Henrik - f.eks med blåfarge?

Tror ikke @JanSkrotnes så linken og det er heller ikke så lett å se de nå.



Aaahhh... Tusen takk @Rød !
Nå ser jeg hva som var grunn til misforståelsen! Trodde du pratet om at du solgte Breitlingen som var nevnt i posten over din @TommyErwin , men ser nå at du har inkorporert en lenke til en Finn.no annonse. Gikk glipp av det ved første øyekast, og derfor satt jeg croissant'n i halsen når jeg trodde du hadde solgt en Breitling for 2100kr..
 
Aaahhh... Tusen takk @Rød !
Nå ser jeg hva som var grunn til misforståelsen! Trodde du pratet om at du solgte Breitlingen som var nevnt i posten over din @TommyErwin , men ser nå at du har inkorporert en lenke til en Finn.no annonse. Gikk glipp av det ved første øyekast, og derfor satt jeg croissant'n i halsen når jeg trodde du hadde solgt en Breitling for 2100kr..

Haha. Jeg syns også det var en litt voldsom reaksjon på at en Steinhart gikk til tusenlappen under gjengs markedspris. Tenkte på å markere linken med fet skrift, men det burde forsåvidt vært en standardfunksjon.
 
  • Haha
Reaksjoner: JanSkrotnes
Solgt 14.juli for antagelig under 30k, til salgs idag av ny eier for 38k. Direktekopiert både bilder og annonsetekst fra forrige eier. Classy.
#invistreringVis vedlegg 155918Vis vedlegg 155921Vis vedlegg 155923Vis vedlegg 155924
klovn hele fyren
 
Du selger ikke tilfeldigvis litt smør som jeg kan ha på flesket mitt også...?

20190721_181534.jpg

20190721_181830.jpg
 
Jeg synes denne Eterna advantic https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=150473287 blir veldig dyr, når det dreier seg om en pris på. 55000,- og klokken kommer fra Gemnation som kjører skikkelig rabatt på nevnte modell. Kanskje ville den kostet 42000,- uten rabatt, hvis den var kjøpt av en AD, men når garantikortet skriker Gemnation, så blir det altså en skikkelig stiv pris for å si det mildt. Jeg kjøpte tilsvarende dog i andre farger for rundt 20000,- ink MVA fra nevnte Gemnation.
 
Redigert:
Jeg synes denne Eterna advantic https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=150473287 blir veldig dyr, når det dreier seg om en pris på. 55000,- og klokken kommer fra Gemnation som kjører skikkelig rabatt på nevnte modell. Kanskje ville den kostet 42000,- uten rabatt, hvis den var kjøpt av en AD, men når garantikortet skriker Gemnation, så blir det altså en skikkelig stiv pris for å si det mildt. Jeg kjøpte tilsvarende dog i andre farger for rundt 20000,- ink MVA fra nevnte Gemnation.
Hvem betaler 50’+ for en Eterna
 
  • Liker
Reaksjoner: Tannhjulet