Gullkorn fra Finn.no

Screenshot_20200825-151839.png


Nedtur.
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=189188734

Redigert: Annonsen er fjernet allerede, noen bet tydeligvis kjapt på.
 
Ser ut som noen har lite å gjøre nå for tiden? 64 bilder av klokka!? :)


Sjelden er eg no usikker på. Grå, grønn , blå og rød var vel standard og det er påstått at kvit var for der italienske markedet.

Kule klokker . Fruen digger sin.
 
Ikke fra Finn, men fortsatt et gullkorn.
Sympatisk selger som forlanger godt under det klokken egentlig er verdt.

831655EE-AF1F-45EC-9363-35E52FBE32AF.jpeg
 
  • Haha
Reaksjoner: reldor
Tja...
Omega tar innpå Rolex priser på reklameartikler:rolleyes:

Galleribilde
nedre etasje + innside lokk (1/13)






Vintage Omega dobbelt dekker lenke boks

Til salgs

7 000 kr

Selger en vintage omega dobbelt dekker lenke boks Har du masse lenker men ikke orden på lenkene så er denne boksen noe for deg Mål gennerelt på boksen er Utvendigt Bredde : 46cm Dybde : 26cm Høyde 5,5cm
 
Tja...
Omega tar innpå Rolex priser på reklameartikler:rolleyes:

-Det er jo bare idioter som henger fast i fortiden som dealer i heroin for tiden.

De andre har jo oppdaget at urparafernalier er langt mer innbringende - og tiltrekker seg langt mindre oppmerksomhet fra øvrigheten...
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: Tubbs og reldor
Nå er ikke jeg helt oppdatert på leveringstid på Tudor, men kan man ikke mer eller mindre ringe Bjerke i morgen og hente en før vi skriver oktober - for ca. 35 frognertiere? (Lurer bare på hvor optimist denne Kevin egentlig er...)
 
Nå er ikke jeg helt oppdatert på leveringstid på Tudor, men kan man ikke mer eller mindre ringe Bjerke i morgen og hente en før vi skriver oktober - for ca. 35 frognertiere? (Lurer bare på hvor optimist denne Kevin egentlig er...)
Ja jeg synes Kevin er veldig optimistisk. Men det syntes jeg du var også, jeg måtte eventuelt vente 12-18 måneder når jeg tok kontakt med Bjerke. Mulig det sier mer om meg:rolleyes:
Så jeg kjøpte en pent brukt for 37 i stedet rett før ferien.
 
  • Liker
Reaksjoner: OddE
Nå er ikke jeg helt oppdatert på leveringstid på Tudor, men kan man ikke mer eller mindre ringe Bjerke i morgen og hente en før vi skriver oktober - for ca. 35 frognertiere? (Lurer bare på hvor optimist denne Kevin egentlig er...)
Tror nok dette er en av disse #partusenkroner #invistorene som kjøper og skal tjene noen slanter på returen
 
Jeg har ventet 14 måneder nå på min BB58 med 27 års kundeforhold.

-Iiik. Jeg er glad jeg (iallefall foreløpig) har hatt smak i retning av ur som er på lager enten i butikk eller hos produsent.

Ikke at jeg skal være altfor eplekjekk - venter på svar på et jobbintervju; om det gikk veien, er planen å få bestilt seg en Explorer I - har hatt lyst på en siden tidenes litt utpå dagen...

Da får jeg vel prøve tålmodigheten, jeg også.