Spar miljøet og kjøp noe som varer.
Dropp dette makkverket.
Morsomt at du poengterer nisjemerker. Har alltid vært glad i å lete frem nisjemerker. Hos Dagestad har jeg jobbet mye med det gjennom årene.
Synes det er spennende å finne produkter fra produsenter som kanskje ikke er kjent blant så mange, men som jobber hardt for å levere de aller beste varene. Det gir normalt god valuta for pengene. Også godt å vite at det er håndtverkeres arbeid og gode materialer man betaler for, og ikke en eller annen designer som gjør samme jobben jeg helst tar selv.
Her er noen godbiter og personlige favoritter. Utelot varer vi fører selv.
Slips: EG Cappelli
Knitwear: William Lockie
Denim: Samurai Jeans for kraftig denim
Børster: Edoya, både for sko, klær, tenner og hår
Vesker: Ortus. Svindyrt og grisefint! alt klikker for meg
Diverse bomullsklær: Merz B. Schwanen
Sko: JM Weston
Har kjøpt i Japan og bestilt fra Denimio. Denimio er enkle å ha med å gjøre.Hvor bestiller du Samurai-jeansene fra?
Blåkläder? Fjällreven?
(ironi, men er vel definisjonen på kompromissløs kvalitet)
Takk for godt tips! Jeg klinte til på en koksgrå dress og ekstra bukse, de hadde 20% på hele butikken på Aker Brygge i dag. Prøvde også bomullschinos, satt godt så jeg kjøper der neste gang jeg skal ha slikt
Sikkert noen som mener jeg heller burde gått på Cavour, men jeg klarer ikke helt å forsvare såpass mye høyere pris for dress - jeg er verken advokat eller eiendomsmegler.Oscar Jacobson er vel omtrent på par med dressene fra Menswear sånn kvalitetsmessig?
.
Husk at oppskriften på kompromissløs kvalitet også er at det er mulig å ta vare på og vedlikeholde produktet år etter år. Det skiller klinten fra hveten IMO.
// KAB
Så du hvor lenge disse 20 % skulle vare? Trenger et par bomullschinos.