Gullkorn fra Finn.no

IMG_2128.PNG
Fint bilde

Slappe rutiner på Finn? Kan umulig stemme..

(1/2)

Klokke
2 000 kr
Rolex hakkke eske eller papir
Ny eller brukt Ny

Profilinformasjon om selgeren

luisa_alejandra91
På FINN siden 2015

Vis mobilnummer

Prøv FINN levert, fra kr 65
Nå hjelper vi selger å sende varen til deg enten hjemmefra eller fra butikk

Slik funker FINN levert
Se alle fraktalternativer
Sinseveien 83 B, 0586 Oslo
Hehe. Sjanseløst! Denne hadde til og med Stevie Wonder avslørt :cool: Tachymeter-skalaen er jo legendarisk her...

Ja,.. nå som Seiko har relansert 6105 i Basel, kommer første «vintage» til salgs på Finn, til fantasipris. Kjenner jeg blir provosert, særlig siden klokka har en skikkelig dårlig AM urskive og visere.

Mange gullkorn i den annonsen. 6105 med "quatz"-urverk, faktisk.

"jeg er andre eien .første eie har aldri bruke den drive ned i vann .så skive og dial all fra den tiden . kasse aldri polert så finne lite hårline. anbefaler ikke dykke under 150 meter selv om stå 150 meter vanntett. fordi den har ikke bytte glass pakning vintage .ingen garanti vanntett . quatz urverk vanntett 150 m 44 m diameter selge 23000kr ingen kvittering og papir miste etter år"

• Liker
Reaksjoner: seikoskar
Mange gullkorn i den annonsen. 6105 med "quatz"-urverk, faktisk.

"jeg er andre eien .første eie har aldri bruke den drive ned i vann .så skive og dial all fra den tiden . kasse aldri polert så finne lite hårline. anbefaler ikke dykke under 150 meter selv om stå 150 meter vanntett. fordi den har ikke bytte glass pakning vintage .ingen garanti vanntett . quatz urverk vanntett 150 m 44 m diameter selge 23000kr ingen kvittering og papir miste etter år"

Nå er den merket ‘solgt’. Noen har blitt rundlurt for 23 tusen.
Trist.

Med litt tålmodighet, så ikke gullkorn lenger?
Jeg kjøpte 116710LN til overpris forrige helg, da var 79k gjennomsnitt på Chrono24.
Jeg har grublet på en slik i noen få år, men aldri fått ut fingern, dessverre. Derfor slo jeg til nå, før alle går bananas.

55B6FD62-759C-4DFA-8531-BA8762A5A9E1.jpeg

Det er en rar verden vi lever i ;)

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: bragemann og Phenix