Gullkorn fra Finn.no

Liker jo egentlig ikke denne tråden. Folk må få sette de prisene de vil. Også denne selgeren. Men kommer ikke til å ønske lykke til med salget. Huff.
Vis vedlegg 170768
Ja, denne fortjener å bli repostet til det uendlige... Denne tar årets kake.... :eek::)

EED9E290-AEBE-4BCD-97A9-DB893AC65F80.png
 
Her må vi snakke peak invistering o_O
Vis vedlegg 170802

Fun fact: I mai 2016 fikk jeg tilbud om å jeg ville bytte min nyservede Blancpain FF Air Command Chrono mot en slik Explorer II. Det ville jeg selvfølgelig ikke!! Jeg fikk det samme som jeg ga kr.37,5K

Jeg ville fortsatt heller hatt Blancpain. Hvordan har verdiutviklingen vært på de to klokkene mon tro?
 
Velkommen til seriøs handel...

Galleribilde
(1/2)

Legg til favoritt
20 har lagt til som favoritt
Billig Rolex submariner vurderer å selge
15 500 kr
Rolex Submariner selges, kjøpt hos bjerke Stål, sort skive, stram fin lenke. 40 mm Veldig fin Rolex som mange mener kommer til å stige i verdi. Selges så billig fordi jeg dessverre ikke kan finne esken eller papirer etter jeg flyttet, prøvde å selge dyrere men uten dokumentasjon virket folk skeptiske, så bestemte meg for å gå ned i pris.


Torget Til salgs Klær, kosmetikk og tilbehør Klokker og ur
0753 Oslo

Ny eller bruktBrukt
 
  • Trist
Reaksjoner: Qwestern
Velkommen til seriøs handel...

Galleribilde
(1/2)

Legg til favoritt
20 har lagt til som favoritt
Billig Rolex submariner vurderer å selge
15 500 kr
Rolex Submariner selges, kjøpt hos bjerke Stål, sort skive, stram fin lenke. 40 mm Veldig fin Rolex som mange mener kommer til å stige i verdi. Selges så billig fordi jeg dessverre ikke kan finne esken eller papirer etter jeg flyttet, prøvde å selge dyrere men uten dokumentasjon virket folk skeptiske, så bestemte meg for å gå ned i pris.


Torget Til salgs Klær, kosmetikk og tilbehør Klokker og ur
0753 Oslo

Ny eller bruktBrukt
Når jeg ser slike annonser, så scroller jeg bare videre. Trist om noen går på slik svindel...
 
Jeg også stusset litt da den dukket opp på Finn. Er det noe jeg har gått glipp av, eller har vedkommende bare bommet med et par nuller?
 
Jeg også stusset litt da den dukket opp på Finn. Er det noe jeg har gått glipp av, eller har vedkommende bare bommet med et par nuller?
Leste på annet forum at han bare tullet med en kompis som ikke fikk tak i klokken fra butikk, så det lå en rimelig en til salgs på Finn ‍♂️
 
Denne 116710 annonsen var fin. Både pris, historie og ikke minst trykktesten. Klokka bestod med topp resultat. Trodde klokken enten var tett eller ikke jeg. Nesten topp/halvtett resultat er vel ittje bra

Vis vedlegg 171732
Ikke minst at det er en 2010-modell som kommer komplett. Bl.a med grønn tag. Jada så, neida så.
Står i alle fall det på annonsen på klokkeriet, hvor han også avstod fra bud på 120ko_O
 
  • Haha
Reaksjoner: Qwestern