Blancpain-tråden

Endelig! Ocean Commitment III. Nå er spørsmålet bare om jeg må kjøpe lenke til den. Skulle vært morsomt å prøvd Mil-spec-en din med lenke @Ceramic... :)
Vis vedlegg 120795

Kult - grattis :) !

Slänger på länken på min just nu, så det får vi till. Styr upp något över DM.
AACA3378-1089-43B9-941E-3D54B0FE19AA.jpeg

• Liker
Reaksjoner: KTS69 og fredskijj
#hatethedateplacement :mad:o_O:(

Hvorfor har de tatt en såpass enkel (og tør man si kjip) designløsning på alle tre modellene over?

Hvorfor har de tatt en såpass enkel (og tør man si kjip) designløsning på alle tre modellene over?
Fullstendig uenig! Jeg synes datoløsningen er perfekt. Ødelegger ikke symmetrien på skiven og lett å lese uten å være "påtrengende". Dessuten er jo fonten på Mil-spec-en og OC III-en helt i særklasse :)

Fullstendig uenig! Jeg synes datoløsningen er perfekt. Ødelegger ikke symmetrien på skiven og lett å lese uten å være "påtrengende". Dessuten er jo fonten på Mil-spec-en og OC III-en helt i særklasse :)
+1.
Liker spesielt den linjetilpassede font på datohjulet.
-Ikke bry deg om Loevhagen, han synes å misslike alt han selv ikke har i boksen:p

Hur dem fyller ut fönstret med ett större 2a tal är ju helt magiskt,

C709926F-263B-4E38-AB42-E2B3F38BE3BF.jpeg

8EBE83AC-6269-481A-BF63-EF13733E1CF5.jpeg

Men kräver säkert en personlighet som går igång på hantverk och något mer unikt än massproducerade mäklararmband, för att fullt ut uppskattas :p (läs med humor)

Jeg har kjøpt lenke til FF Ocean Commitment III-en min, men lurer på om noen vet hvordan jeg fjerner ledd fra lenken? Jeg får ut de to bittesmå hex-skruene, men så er det vel en sylinder igjen i midten. Hvordan får jeg ut den?
IMG_5140.JPG

Jeg har kjøpt lenke til FF Ocean Commitment III-en min, men lurer på om noen vet hvordan jeg fjerner ledd fra lenken? Jeg får ut de to bittesmå hex-skruene, men så er det vel en sylinder igjen i midten. Hvordan får jeg ut den?Vis vedlegg 123397
Glem det! Fant ut av det :). Måtte ta av en hel "side" av hvert ledd.
IMG_5141.jpg