Vis vedlegg 118503 Hver gang jeg ser denne 5235G blir jeg tiltrukket/interessert! Men jeg sliter litt med å bestemme meg om den er «griselekker» eller en noe dysfunksjonell klokke! Kan det være en potensjell investering!?
Prisgalopp, invisteringsobjekt og generasjonsløfter til tross, så har jeg i det siste faktisk begynt å tenke på om jeg ikke skal selge min hvite 5711. Egentlig ingen gode grunner og jeg vet ikke hva eller engang om jeg vil ha noe annet i stedet. Er bare en følelse som sakte har smyget seg innpå. Merker også at den blir liggende lenger og lenger i boksen mellom hver gang den brukes. Det hele er jo fullstendig tullerusk, men likefulltPrisene på finn og gråmarkedsforhandlerne i Norge og internasjonalt er jo mildt sagt friske om dagen, men er det noen som vet hva disse faktisk går for? Jeg må innrømme at jeg ikke klarer å henge med i svingene lenger. Er svært langt unna å skulle lage noen Finn-annonse. Like uaktuelt er det å spørre 45 tusen «eksperter» på klokkeriet. Den virkelige innsikten og kompetansen finnes jo uansett kun her inne
![]()
Det er ikke godt å si. Den siste jeg vet som solgte en hvit 5711 her inne er @Edzilla. TimeWatches har en til 420', men den har lagt ute en god stund.Prisgalopp, invisteringsobjekt og generasjonsløfter til tross, så har jeg i det siste faktisk begynt å tenke på om jeg ikke skal selge min hvite 5711. Egentlig ingen gode grunner og jeg vet ikke hva eller engang om jeg vil ha noe annet i stedet. Er bare en følelse som sakte har smyget seg innpå. Merker også at den blir liggende lenger og lenger i boksen mellom hver gang den brukes. Det hele er jo fullstendig tullerusk, men likefulltPrisene på finn og gråmarkedsforhandlerne i Norge og internasjonalt er jo mildt sagt friske om dagen, men er det noen som vet hva disse faktisk går for? Jeg må innrømme at jeg ikke klarer å henge med i svingene lenger. Er svært langt unna å skulle lage noen Finn-annonse. Like uaktuelt er det å spørre 45 tusen «eksperter» på klokkeriet. Den virkelige innsikten og kompetansen finnes jo uansett kun her inne
![]()
Prisgalopp, invisteringsobjekt og generasjonsløfter til tross, så har jeg i det siste faktisk begynt å tenke på om jeg ikke skal selge min hvite 5711. Egentlig ingen gode grunner og jeg vet ikke hva eller engang om jeg vil ha noe annet i stedet. Er bare en følelse som sakte har smyget seg innpå. Merker også at den blir liggende lenger og lenger i boksen mellom hver gang den brukes. Det hele er jo fullstendig tullerusk, men likefulltPrisene på finn og gråmarkedsforhandlerne i Norge og internasjonalt er jo mildt sagt friske om dagen, men er det noen som vet hva disse faktisk går for? Jeg må innrømme at jeg ikke klarer å henge med i svingene lenger. Er svært langt unna å skulle lage noen Finn-annonse. Like uaktuelt er det å spørre 45 tusen «eksperter» på klokkeriet. Den virkelige innsikten og kompetansen finnes jo uansett kun her inne
![]()
Føler mye av det samme, men med motsatt reaksjon: Har aldri brukt klokka så mye som nå! Den er min og verdien uinteressant. Den er penere på armen med hairlines enn i klokkeboksen.
Klok av egen skade; Så kan jeg anbefale deg å putte klokka i bankboksen. Ta den frem om et eller to år. Dette hvis du ikke må selge klokken pga andre prioriteringer.
Blir ikke enklere å skaffe en 5711 med tiden heller hvis jeg skal spå i kulen.