Prisen gjør jo 774 til en ordentlig sjarmør
men etter som jeg har skjønt er det litt mer styr å skifte remmer på den enn på andre modeller, det er litt synd. Her er det vel vanlige baretter og ikke skrusystem som på eks. 560 og 510?
Blir vel ikke enklere enn med barratter og lug-holes???Prisen gjør jo 774 til en ordentlig sjarmørmen etter som jeg har skjønt er det litt mer styr å skifte remmer på den enn på andre modeller, det er litt synd. Her er det vel vanlige baretter og ikke skrusystem som på eks. 560 og 510?
Hvis man har egnet verktøy og evnen til å ikke ripe opp hele klokken så er det sikkert bra det, men jeg foretrekker enkle klikkløsningerBlir vel ikke enklere enn med barratter og lug-holes???(Joa, finnes ulike sjarmløse klikk-løsninger).
Men at det er særlig Paneraiskt med vanlige barretter skal jeg ikke hevde![]()
Hvis man har egnet verktøy og evnen til å ikke ripe opp hele klokken så er det sikkert bra det, men jeg foretrekker enkle klikkløsningerhar ikke finmotorikk til å gjøre sånt uten arr på stålet. Men det går vel med litt trening
![]()
Mulig det, hvis du tenker økonomisk. Den er mindre pen nå, og da er den neppe penere om ti år - hva med å heller kjøpe klokka man liker?Air king blir underdogen alle ønsker de hadde kjøpt om 10 år.