Seiko-tråden – løst og fast om Seiko

Fikk følgende epost:
------
I'm reaching out because I noticed that your shipping address is outside of the US. Do you, by any chance, have an address in the states we can ship the watch to? It would certainly expedite the process of getting you this special piece!
------
Mulig de på en eller annen måte kan sende til norge, men jeg ga dem en jet carrier adresse :)
Jeg fikk ikke den beskjeden, men:

Thank you for your order with HODINKEE! You'll receive an automated email update within 1-2 business days containing your tracking information once your order has shipped. If you have any questions or requests, please contact shop@hodinkee.com.

Jeg brukte PayPal til utsjekk, muligens derfor.

 
Jeg fikk ikke den beskjeden, men:

Thank you for your order with HODINKEE! You'll receive an automated email update within 1-2 business days containing your tracking information once your order has shipped. If you have any questions or requests, please contact shop@hodinkee.com.

Jeg brukte PayPal til utsjekk, muligens derfor.
Tipper det er et spørsmål om tid, mange internasjonale ordre som har gått gjennom, vi får vel samme mail som Sydvester alle etterhvert:(
 
Fikk følgende epost:
------
I'm reaching out because I noticed that your shipping address is outside of the US. Do you, by any chance, have an address in the states we can ship the watch to? It would certainly expedite the process of getting you this special piece!
------
Mulig de på en eller annen måte kan sende til norge, men jeg ga dem en jet carrier adresse :)

Tipper det er et spørsmål om tid, mange internasjonale ordre som har gått gjennom, vi får vel samme mail som Sydvester alle etterhvert:(

Da fikk jeg og samme beskjeden som @sydvester, så da blir det JetCarrier.
 
  • Liker
Reaksjoner: sydvester
Denne var rå!

Håper Seiko følger dette opp og lanserer en ny alpinist med snøhvit skive under årets Basel. ;)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Jjjjj
Ved første øyelokk så den pen ut, men med så mange ulike fonter og detaljer ser den litt takras ut for min del. Må ikke la seg lure av ei blå urskive alene. ;) Og - nå når det er ventelister på denne også, så blir hele greia litt FOMO rundt denne modellen...
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: chrbir
så blir hele greia litt FOMO rundt denne modellen...

Tror nok dette har vært veldig salgsdrivende her ja, sammen med flotte bilder hos Hodonky. IRL så er det nok en helt vanlig Alpinist med blå sunburst skive. Utseende blir bare smak og behag. Men, som en på WUS så fint sa det, denne kommer i det minste med egen krone for å justere chapter ring alignment :D
 
Ved første øyelokk så den pen ut, men med så mange ulike fonter og detaljer ser den litt takras ut for min del. Må ikke la seg lure av ei blå urskive alene. ;) Og - nå når det er ventelister på denne også, så blir hele greia litt FOMO rundt denne modellen...
Lettlurt som jeg er, falt jeg for det som så ut som en matt, blå skive på Hodinkee-bildene, men som i røynda nok er mer sunburst.:confused:;).
Bestillingen er stadig "In progress", så får jeg se om jeg liker den når den dukker opp.

Bilder fra IG:
Blue alpinist.jpg
spb089.jpg
 
Lettlurt som jeg er, falt jeg for det som så ut som en matt, blå skive på Hodinkee-bildene, men som i røynda nok er mer sunburst.:confused:;).
Bestillingen er stadig "In progress", så får jeg se om jeg liker den når den dukker opp.

Bilder fra IG:
Vis vedlegg 135794 Vis vedlegg 135796

Sunbursteffekten brukt på alpinisten er en av de beste,subtile og smakfulle jeg har vært borti. Selv til denne prisen vil jeg si at den er blant de klokkene som gir mest verdi og kvalitet for pengene.
 
  • Liker
Reaksjoner: chrbir
Syns jeg leste om det siste bildet der at det bare er en photoshoppa 017. Og det første er tatt i kjip belysning. Tipper den er flott i dagslys :)
 
  • Liker
Reaksjoner: chrbir
Fikk følgende epost:
------
I'm reaching out because I noticed that your shipping address is outside of the US. Do you, by any chance, have an address in the states we can ship the watch to? It would certainly expedite the process of getting you this special piece!
------
Mulig de på en eller annen måte kan sende til norge, men jeg ga dem en jet carrier adresse :)

Tipper det er et spørsmål om tid, mange internasjonale ordre som har gått gjennom, vi får vel samme mail som Sydvester alle etterhvert:(

Da er den på vei:)
_20190228_221711.JPG