Noe mange er opptatt av og har sterke meninger om...

Det ligger en 114060 2018 mod til 115000 (!!!!) på Finn ogsåo_O Verden vil bedras:(

Edit: Ser nå at den er nevnt lenger oppe
 
Doxa er en god invistering!

Screenshot_20180612-145153_Facebook.jpg
 
Men kommer den til å gå for den summen? Du må jo ha ramlet og slått hodet for å kjøpe til over 100% prispåslag. Syns jeg da
Om du fremdeles har de samme økonomiske musklene etter og ha svidd av 200K og samtidig får en fet Rolex du slipper og vente 7 år på....Så er ikke det noen stor sak for denne personen.
 
Prikken over i-en, toppen av kransekaka etc. Men det som virkelig tar kaka er hvis den i disse ventelistetider, ble solgt av Bjerke...

Vel, det er vel ikke helt usannsynlig det. For hva det er verdt så vet vel Bjerke i så tilfelle hvem selger er og vedkommende vil bli svartelistet. Men 120 laks for en hedersplass på svartelisten er vel en deal mange kan leve med, tipper jeg.
 
Vel, det er vel ikke helt usannsynlig det. For hva det er verdt så vet vel Bjerke i så tilfelle hvem selger er og vedkommende vil bli svartelistet. Men 120 laks for en hedersplass på svartelisten er vel en deal mange kan leve med, tipper jeg.

Men er det virkelig slik at man blir svartelistet? Merker meg at mange skriver det og andre skriver at "dette følger de med på" osv. Men om du er en av Bjerkes kanskje aller beste kunder (noe jeg antar du må være for å få nr. 1 av den klokka) og så lemper den ut igjen med fortjeneste, hva har Bjerke igjen for å "svarteliste" (hva nå enn det egentlig måtte bety)?

(Kjør debatt....)
 
Men er det virkelig slik at man blir svartelistet? Merker meg at mange skriver det og andre skriver at "dette følger de med på" osv. Men om du er en av Bjerkes kanskje aller beste kunder (noe jeg antar du må være for å få nr. 1 av den klokka) og så lemper den ut igjen med fortjeneste, hva har Bjerke igjen for å "svarteliste" (hva nå enn det egentlig måtte bety)?

(Kjør debatt....)

Ansatt ved Bjerke sa selv at dette er praksis hos de, så kan nesten ikke gjøre annet enn at vi (jeg) får tro på de.
Havner du på "Svartelisten" deres får du ikke stå på venteliste for ettertraktede modeller, men du kan forsatt kjøpe hyllevarer. Bjerke er vel interessert i å beholde sitt rykte og renommé som en seriøs forhandler av eksklusive klokker.
Tror ikke de er redd for å brenne inne med stålmodellene til Rolex, så de er ikke avhengig av enkelt kunder for å få omsetning på de. Det er vel mer en gest for å vise gode kunder at de blir satt pris på at de får forkjøpsrett på de mest eksklusive modellene.
 
  • Liker
Reaksjoner: Risti4life