Veldig glad eg har min gamle 16600 på arma. Trur ikkje den vil synke i verdi akkurat, men kan ikkje tenke meg å selge. Den har vore med på for mykje.
Gjelder det alle AD i Norge?Spenstig at Blnr har steget 10k+ i asking price uten at butikkpris har gått opp. Er det inflasjon av idioter der ute som gjerne blar opp, eller har Rolex strupet tilførselen betraktelig?
Håper virkelig folk skjønner at det fins viktigere ting i livet enn å overbetale for en Rolex. Rolex har blitt så yndet som objekt nå, at en stor gruppe av kjøperne har ingen horologisk interesse for klokkene annet enn muligheten for verdistigning og show off faktor.
I 2018 lanseres nok en iterasjon av den grønne Submarineren - og inspirert av bildet over, så blir nok dette slik:
2003 - 2010: Kermit
2010 - 2017: Hulk
2018 - evigheten og forbi: Buzz
Noen som vet sånn ca ventetid (om noe?) på en Explorer 214270?
Rolex i stål er jo bare så dørgandes kjedelig. Jeg skjønner ikke at det skal være noe særlig etterspørsel å snakke om i det hele tatt for å være ærlig.
Se bare på den Zenith 410'n i roségull på K/S for eksempel? Til "samme pris" som en stål-sub? Er ikke i tvil om hva jeg ville valgt..
Så Rolex passer best under vann, der hverken eier eller andre ser den?Jeg gjentar: Rolex i stål er dørgandes kjedelig. Funksjonelle til sitt bruk. Bading for eksempel.