Vi skal nok se at økt rente i fremtiden, og stagnerende boligpriser skal gå hånd i hånd med lavere ventetid på det meste av luksusgoder![]()
Jeg satte meg på liste i september på en GMT BLNR hos Bjerke. Fikk beskjed om at jeg kunne forvente levering i løpet av 6mnd. Hadde noen tusen tilgode der som jeg deponerte samtidig. Vet ikke om man må betale depositum for å sette seg på liste da jeg gjorde dette uoppfordret, men det er sikkert flere her som kan svare deg på det.
Det hørtes lenge ut for BLNR, da må etterspørselen ha tatt seg kraftig opp siden i høst. Jeg fikk beskjed om levering rundt mars og jeg deponerte også 10k. Har du spurt andre plasser om hvor lang levering de har?Jeg fikk beskjed om 16 mnd på liste og 10k i depositum på GMT BLNR i går. Da tror jeg at tester lykken andre steder.
Det hørtes lenge ut for BLNR, da må etterspørselen ha tatt seg kraftig opp siden i høst. Jeg fikk beskjed om levering rundt mars og jeg deponerte også 10k. Har du spurt andre plasser om hvor lang levering de har?