Noen med erfaring fra Titan kassene?
Jeg hadde en 305. Har samme erfaring. Solgte den fordi jeg liker børstet og polert stål bedre. Syntes den ble for grå og matt...Ja, hadde en 351.
Veldig ripebestandig og motstandsdyktig mot
hairlines.
Det eneste ankepunktet må være at Panerai IMHO gjør seg bedre i blankt stål, titanlegeringnen ble litt vel matt og "kjedelig"....
Jeg hadde en 305. Har samme erfaring. Solgte den fordi jeg liker børstet og polert stål bedre. Syntes den ble for grå og matt...
Glemte bilder, sorry.Fikk prøvd 687 hos Bjerke i dag, den er latterlig rå med den spesielle brune dialen. Kun ett ex til Norge av denne, løp og kjøp.
Beklager, men den til venstre ser ikke ut i sammenligning med din blå. Den dykkeren er virkelig flott!
Gikk forbi vinduet til Bjerke idag og du slette tid, der var det mye fint!
Hadde heldigvis ikke tid til å stikke innom, siden det fort kunne kostet meg mer enn ønsket f.t.
Jeg må dessverre erkjenne at Panerai (og forsåvidt alt annet enn Rolex), synes å være inne i en liten bølgedal for tiden, ref. også de flotte ur som blir liggende lenge på KS her inne.
Takk til Snorre (@Carrera) som tydeligvis gjør en god jobb internt hos Bjerke ved å bestille inn flotte og interesante modeller, hold ut det løsner nok.
Gikk forbi vinduet til Bjerke idag og du slette tid, der var det mye fint!
Hadde heldigvis ikke tid til å stikke innom, siden det fort kunne kostet meg mer enn ønsket f.t.
Jeg må dessverre erkjenne at Panerai (og forsåvidt alt annet enn Rolex), synes å være inne i en liten bølgedal for tiden, ref. også de flotte ur som blir liggende lenge på KS her inne.
Takk til Snorre (@Carrera) som tydeligvis gjør en god jobb internt hos Bjerke ved å bestille inn flotte og interesante modeller, hold ut det løsner nok.
Stort sett hver høst.. Til våren er Panerai kult igjen. Slik er det hvert år. Så hvis man ønsker seg en Panerai, er det riktig timing og kjøpe nå!Sett slike bølgedaler før?