Hot tip karer ... ikke kjøp dere lupe. Skulle jeg ALDRI ha gjort
At selskap sier opp ansatte i dårlige tider - og at de avtaler som termineres først er innleid arbeidskraft - gjelder jo ikke bare sveitsisik klokkeindustri. Her på berget så har dette skjedd i petroleumsnæringen siden 2014.
Kanskje begge næringers downturn snart er over.
Også, mest sannsynlig får vi en ny energi om 15-17 års tid.
Jeg kommer til Harstad å spanderer en kveld på byen på deg om dette stemmer. Minn meg gjerne på det om 17 år
2032. Flygende biler, Omega har begynt å selge poser med sand IOTM, folk lurer fortsatt på hvor i helvete Ceratonaen blir av . Alt dette mens @Tom Henriksen har enda ikke servet SDen sin fordi den fortsatt går som en klokke.
Det er som med eldre tyske og russiske automatvåpen, de bare går og går.
Urpresis produksjon av Rolex.
@Hammerfjord du er bare herlig. Ikke engang en vits lar du passere. Rolex skal ALDRI fremsnakkes.
Jeg skrev vel her om dagen at kvalitet/teknologi pr. Krone nå om dagen så måtte Omega være nummer 1.
Da var det stille.
Hadde vi ikke en tråd som omhandlet diverse feil og QA-misser på forskjellige klokker?
Synes jeg husker noe om en IWC portigueser som ikke hadde lik avstand mellom alle minuttmarkørene eller noe sånt?
Noen som husker?
Kan det være denne du tenkte på, @UJU? Bra tråd.
http://www.tidssonen.no/forum/threads/opplevd-kvalitet-og-value-for-money.29715/
Jeg gir nok Fa.. i sære tekniske komplikasjoner. Det eneste jeg kan stå for er - jeg har misbrukt Seadweller på det groveste i 33 år, still running flawless. Omega, PP og AP hadde gått til helvete, Omegaene røyk før jeg handlet Rolex, PP og Ap har jeg ikke prøvet, Panerai er prøvet de siste årene ( 9 år ) og leverer toolwatch-quality.