Har du fått din milspec @Ceramic ?
Eller er det flere her som har bestilt?
Mener jeg spottet en slik en på en kar igår
Angret etterpå at jeg ikke spurte.
Har du fått den nå, eller?
Har du fått den nå, eller?
Så bra at du har fått opp øynene for BlancpainHei, har virkelig fått opp øyne for Fifty fathoms da jeg så en live. Skikkelig lekker ur med god historie. Men det er ikke lett å få tak i disse (5015-1130-52). Synes også Bathyscaphe flyback chrono i stål er veldig fin. Mye fin å se på denne trådenJeg har ikke handlet klokker fra utlandet før, men ser ut som det er det jeg må dersom jeg vil ha tak i en av disse 2 klokkene. Har dere noe erfaringer med kjøp av disse på nett og evt. hvilken nettbutikk som dere vil anbefale eller fraråde....evt. forhandler i utlandet som dere anbefaler. Takker for alle svar.
Så bra at du har fått opp øynene for BlancpainUrmaker Bjerke er er AD, og jeg tror de også har "vanlig" FF inne. Ta en tur innom, evt en telefon om du ikke holder til i nærheten
![]()
Jeg merker at jeg er veldig spent på dine vegne på når den kommer!all class no flash .. rotor i 18k guld diskret täckt av en platinalegering.
Vis vedlegg 58364
Vis vedlegg 58365
Bilder av Yonsson på KS
Jeg merker at jeg er veldig spent på dine vegne på når den kommer!Og angrer som bare det på at jeg ikke bestilte selv....
Den ligger och väntar hos AD. Måste bara få tid till och hämta ut den. Det ångrar du rätt i
Yonsson på klocksnack fick sin nyligen. Review här.