Blancpain-tråden

Vakreste blå som finnes
IMG_3162.jpg
 
IMG_3077.JPG
@Kanutten og @Chriscross ser dere begge sitter med utrolig flott Bathyscape 38. Veldig kjekt om dere kunne postet litt bilde og tekst her om dem. Intr størrelse. Jeg fikk bare prøvd en tilsvarende kort ifjor. Den hvite utgaven vel og merke.

Størrelse 38, fineste klokka jeg vet om akkurat nå. Nyyydelig skive. Kjøpt nå i Mai i London. Bare still spørsmål så skal du få svar
 
@Kanutten og @Chriscross ser dere begge sitter med utrolig flott Bathyscape 38. Veldig kjekt om dere kunne postet litt bilde og tekst her om dem. Intr størrelse. Jeg fikk bare prøvd en tilsvarende kort ifjor. Den hvite utgaven vel og merke.
Absolutt @Chronodiver
Bathy 38 er en helt nydelig klokke med god bærekomfort. Fantastisk sunburst skive som skifter fra lys til dyp blå. Jeg ble noe overrasket over størrelsen da jeg plukket den opp hos Bjerke. Vet ikke helt hvorfor, men mulig bezelen gjør at klokka kanskje oppleves noe mindre enn 38 mm. Hvis jeg skal sammenligne størrelsen på denne, med noe annet som er kjent for mange, tror jeg det må bli en datejust 36 mm. Lug til lug er bathy'n ca 44 mm mener jeg.. Uansett - denne kan bæres av mange, men Paneraigutta som er vant til 47 mm, trenger nok noe tilvenning:D. Må nevnes at jeg har ekstremt tynne håndledd og at storebroren på 43 mm ikke funker for meg. Det er forresten bare å sende pm hvis du er i Oslo og ønsker å prøve den.

En liten sammenligning:
image1.jpeg


Så må jeg bare poste et bilde @Ralph tok på forrige grillsession. Flink til å vippe burgere og ta bilder...:)

IMG_3814.JPG
 

Vedlegg

  • image1.jpeg
    image1.jpeg
    160,3 KB · Visninger: 0
17 100 $ för nya ff HODINKEE har en fin hands on här.

Bra pris får ju knappt ett mäklararmband för dom cashen längre :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84
Jeg synes prisen er drøy. Som det meste av FFutgavene er denne og grailmateriale. Men med tanke på at en Bathyscape 43,5mm går for under 100norske ny i butikk så blir dette mye synes jeg.

1315 som står i den trumfer 1151 og forsåvidt mye annet og.

Limitert utgave ja, 1000 € til Ocean C ja men fortsatt drøyt.

Utover det er den en drøm
 
Dette er den tråden jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal lese, men som jeg ikke klarer å unngå å lese. Hver gang @Ceramic eller @Edzilla legger ut sine på dagens klokke trekkes jeg hit.. Skummelt mange kule FF’s, også her på TS. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg unna...
 
Dette er den tråden jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal lese, men som jeg ikke klarer å unngå å lese. Hver gang @Ceramic eller @Edzilla legger ut sine på dagens klokke trekkes jeg hit.. Skummelt mange kule FF’s, også her på TS. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg unna...

Hvorfor skal man holde seg unna? Jeg merker jeg er på full fart inn i Blancpain universet med hodet først! Liker de bare bedre og bedre for hver gang jeg ser en! Spesielt FF!
 
  • Liker
Reaksjoner: Ceramic og Matsmet
Dette er den tråden jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal lese, men som jeg ikke klarer å unngå å lese. Hver gang @Ceramic eller @Edzilla legger ut sine på dagens klokke trekkes jeg hit.. Skummelt mange kule FF’s, også her på TS. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg unna...

Kör på ;) Bara slänga i väg ett pm om du vill testa först och håller till runt Oslo.
Den blir dock aldrig till salgs :)
E084B05D-66AE-4D14-97AF-DA23E5ADFA40.jpeg
 
Hvorfor skal man holde seg unna? Jeg merker jeg er på full fart inn i Blancpain universet med hodet først! Liker de bare bedre og bedre for hver gang jeg ser en! Spesielt FF!
Det er vel det som er med denne hobbyen. Man tror man vet hva man synes gir mest entusiasme. Og så dukker det opp nye ting som gir kribling og interesse. Det er dog for meg meget høy pris. Og så vet jeg av erfaring at det er vanskelig for meg å selge klokker... Men, det spørs om ikke jeg kunne bytta bort et par Rolex for den rette FF. Spennende og lang historie er også noe av det jeg setter svært stor pris på med denne modellen!
 
  • Liker
Reaksjoner: Sindregb
Det er vel det som er med denne hobbyen. Man tror man vet hva man synes gir mest entusiasme. Og så dukker det opp nye ting som gir kribling og interesse. Det er dog for meg meget høy pris. Og så vet jeg av erfaring at det er vanskelig for meg å selge klokker... Men, det spørs om ikke jeg kunne bytta bort et par Rolex for den rette FF. Spennende og lang historie er også noe av det jeg setter svært stor pris på med denne modellen!

Er enig med at historien er en stor del av det når det gjelder Blancpain. Rolex lager mye fint de også, men Blancpain er noe eget. ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Matsmet