Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Screenshot_20170718-005534.png
Screenshot_20170718-005505.png

E-normt irriterande når ein les seg gjennom eldre postar med mange bilete. :mad: #denkjensla
 
  • Liker
Reaksjoner: Mulliner og Grendel
Det er mye policy fra Photobucket, overst. Bruker som har ryddet bort, nederst, @ErlingSG. Slik er det på alle forumer nå. Imgur og Flicker har fått mange nye kunder. Derimot tviler jeg på om mange orker å rette opp, eller skrive, gamle innlegg på nytt.

8
 
Helsikke ta eksterne dab-adapter!!:mad:
Skulle inn for å få ny dab-løsning i firmabilen, og fikk lovnad om at det skulle fortsatt være en skjult løsning, og slo meg til ro med det.
Hva dukker opp når jeg kommer ut i bilen etterpå? En svær klump av et adapter, plassert på det mest hjelpeløse sted i hele kupeen.. Det tok meg ca. 2 minutter, så var hele hel****s greien flekket vekk. Og skal IKKE tilbake så lenge dette er min firmabil:mad:
Og ja, jeg bryr meg om bilen. Den er et år gammel, og jeg har fortsatt nybillukt i den - på tross av å jobbe i et yrke med mye skit og grovarbeid. Fa*n altså..!!

Det er rart at ingen har oppdaget at det er BlueTooth forbindelse på alle relativt nye radio'er.... Derfor er det (selvfølgelig ikke) mulig å streame internett-radio etc fra mobilen til bilens anlegg....

Rare greier....

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
De fleste abonnenter har grei eller fri datamengde i dag. Bruk i utlandet kan bli en utfordring, dersom de ikke har FM. Eller kanskje bedre; datatrafikk for nettradio....


8
 
Helsikke ta eksterne dab-adapter!!:mad:
Skulle inn for å få ny dab-løsning i firmabilen, og fikk lovnad om at det skulle fortsatt være en skjult løsning, og slo meg til ro med det.
Hva dukker opp når jeg kommer ut i bilen etterpå? En svær klump av et adapter, plassert på det mest hjelpeløse sted i hele kupeen.. Det tok meg ca. 2 minutter, så var hele hel****s greien flekket vekk. Og skal IKKE tilbake så lenge dette er min firmabil:mad:
Og ja, jeg bryr meg om bilen. Den er et år gammel, og jeg har fortsatt nybillukt i den - på tross av å jobbe i et yrke med mye skit og grovarbeid. Fa*n altså..!!
Min mor valgte en såkalt skjult løsning. Hun fikk en denison dab adapter fra bilradiospesialisen som var helt ubrukelig. Bruker opp mot et minutt for å laste inn ny kanal ved kanalbytte og interface mot bil gjør at en eller annen kristen radio kommer opp som default på grunn av kanalnavnet. Uten mulighet for å velge andre kanaler.
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan og Grendel
Postnord!
Tirsdag 18-07-2017 11:17 Bergen, Norge Modtager kunne ikke træffes

Ikke rart det, de har jo ikke engang prøvd å ta kontakt med meg.
Pakken jeg venter på har de også klart å rote vekk.

Purret i går. fikk svar i dag :

Heisann,

Kjørekontoret viste dessverre ikke status på din forsendelse, vi jobber nå med å etterlyse sendingen på vår terminal. Beklager at dette tar litt tid, gir deg en tilbakemelding så snart jeg har fått et svar fra terminalen vår.

Og sånn går no dagan...
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og gulenissen
Postnord!
Tirsdag 18-07-2017 11:17 Bergen, Norge Modtager kunne ikke træffes

Ikke rart det, de har jo ikke engang prøvd å ta kontakt med meg.
Pakken jeg venter på har de også klart å rote vekk.

Purret i går. fikk svar i dag :

Heisann,

Kjørekontoret viste dessverre ikke status på din forsendelse, vi jobber nå med å etterlyse sendingen på vår terminal. Beklager at dette tar litt tid, gir deg en tilbakemelding så snart jeg har fått et svar fra terminalen vår.

Og sånn går no dagan...
Slår vel ikke fedex... Blitt lovet 5 forskjellige leveringsdatoer nå på to uker.. Skal komme idag før klokken 18( skeptisk!!)
 
Fikk nylig 3 flasker prossecco levert på døren i Praha fordi han ene i følget ikke fikk bestikk til frokosten.
De var så lei seg at de følte at det bare var rett og rimelig.
Da mener jeg at man bør få en bedre kurs på pakker som er flere dager forsinket!
 
  • Liker
Reaksjoner: Christoffer91
Nordmenn....... Eller ikke alle fem millionene av oss, men nærmere bestemt de seks menneskene som spiste innendørs på Väderöarnas Värdshus på onsdag.

De opprettholdt et støynivå som var usannsynlig høyt på tross av at de ankom restauranten kl 18.30 og umulig kan ha rukket å oppnå en høy promille. Videre ble det nærmest skreket ut da den unge, søte servitrisen måtte skjenke vin over en i følget, som følge av velutviklet obesitas hos en av damene i følget. Tenk dere det, å skjelle ut en serviceminded ung jente som sikkert har dette som sommerjobb! Man får det ikke mindre taktfullt og classy i min bok altså!

Vårt selskap flyttet hurtig ut, da vi skjønte at dette kom til å bli en spetakkel uten like og min samboers mormor sliter med nedsatt hørsel. Vår relokalisering ble oppdaget av restaurantgjestene fra helvete og selvsagt også skamløst kommentert på fra den rimelig runde damen; "SE, NÅ FLYTTER DE SEG ALLEREDE!" De andre i hennes selskap syntes naturligvis dette var over gjennomsnittlig festlig og brøt ut i en høy latter.

Makan til ufyselige mennekser har jeg ikke opplevd på lang tid!
 
Nordmenn....... Eller ikke alle fem millionene av oss, men nærmere bestemt de seks menneskene som spiste innendørs på Väderöarnas Värdshus på onsdag.

De opprettholdt et støynivå som var usannsynlig høyt på tross av at de ankom restauranten kl 18.30 og umulig kan ha rukket å oppnå en høy promille. Videre ble det nærmest skreket ut da den unge, søte servitrisen måtte skjenke vin over en i følget, som følge av velutviklet obesitas hos en av damene i følget. Tenk dere det, å skjelle ut en serviceminded ung jente som sikkert har dette som sommerjobb! Man får det ikke mindre taktfullt og classy i min bok altså!

Vårt selskap flyttet hurtig ut, da vi skjønte at dette kom til å bli en spetakkel uten like og min samboers mormor sliter med nedsatt hørsel. Vår relokalisering ble oppdaget av restaurantgjestene fra helvete og selvsagt også skamløst kommentert på fra den rimelig runde damen; "SE, NÅ FLYTTER DE SEG ALLEREDE!" De andre i hennes selskap syntes naturligvis dette var over gjennomsnittlig festlig og brøt ut i en høy latter.

Makan til ufyselige mennekser har jeg ikke opplevd på lang tid!

Håpløse folk. Jeg er en såpass enkel sjel at jeg hadde senket meg til deres nivå og skjelt hele selskapet ut over en lav sko. Jeg vet bedre, men klarer ikke å la usmakelig oppførsel gå ubemerket hen.