The Speedmaster “Speedy Tuesday” Limited Edition

En kar på Klokkeriet har fått sin i dag, utlevert i Moss. Må da være noen av oss som får noe snart også?!
 
En kar på Klokkeriet har fått sin i dag, utlevert i Moss. Må da være noen av oss som får noe snart også?!
Det håper jeg inderlig. Eier jo ikke impulskontroll og nå står pengene på klokkekonto og venter på at speedytuesday skal komme. De formelig skriker "bruk meg" hver gang det kommer noe fint ut på KS.
:confused:
 
Bare å smøre seg med tålmodighet :)

IMG_3615.PNG
 
Tror Arthur i Omega begynner å bli litt lei av å få "er vi fremme snart?!"-meldinger...

Dear Speedy Tuesday Fan,

As you may have heard, Speedy Tuesdays are now being delivered.

Deliveries will be made throughout September.

The watches are being produced in small batches and in a random order so it is difficult for us to know when exactly your watch will be available.

In order to inform you ahead of time, we will be sending you an email as soon as your Speedy is leaving OMEGA. Taking into account shipping time it should give you a 2 to 3 weeks timeframe before you will be contacted to come and pick it up.

Once the watch has reached its final destination, you will be contacted by our local teams to come and collect it.

We remain at your disposal should you have any questions.

Best regards,

Arthur Hery
OMEGA International Sales Department
 
NICE! Gratulerer! Men så fortell, da! Inntrykk? :D

Tja, hva skal jeg si. Det er en Speedy :)
Remmen den kommer på føles litt lite solid, så sånn sett føles den litt billig. Det skal også sies at jeg har en forkjærlighet for lenker, så hvis jeg beholder klokken kommer jeg nok til å gå til anskaffelse av en lenke. Fikk sett på remmen til Snoopy i dag. Den virker mer solid og kommer til å se rå ut på klokken! Ellers kommer den i en skinnpung med verktøy og nato. Det følger også med bruksanvisning for å skifte rem. Jeg tror entusiastene som kjøper denne klokken har kontroll på akkurat det fra før :rolleyes:. Kjører heller på med bilder

IMG_9890.JPG
IMG_9892.JPG
IMG_9893.JPG
IMG_9894.JPG
IMG_9895.JPG
IMG_9899.JPG
IMG_9904.JPG
IMG_9908.JPG