Rolexcafé – løst og fast om Rolex

126331 - er det noen som har en slik, eller en tilsvarende med den nye jubileelenken?

To spørsmål:

1) Er det samme Oysterclasp på denne som på Milgauss, dvs. uten FlipLock og med EasyLink?
- Svar: Ja...

2) Hvor lange er leddene på jubilleelenken, dvs. hvor mye forlenges (forkortes) lenken ved å sette på (ta av) ett ledd?

18664556_1381944488565553_8264401609593203112_n.jpg

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Skjer det noe med Tudorprisene? Fløy gjennom Frankfurt i går og så plakat med "Sale" på Tudor monteren. Chrono Heritage og Advisor lå i boksen med 40% rabatt. Har de blitt helt TAG Heuer eller?

• Liker
Reaksjoner: UJU
Ligger på sofaen og dagdrømmer, et par spm i den forbindelse :)

1. Lenka på BLNR, liker den ikke. Tar jeg ikke feil hadde vel @Loevhagen en jubilee på sin. Er det flere lenker som passer? Oyster-lenker feks? Og hvor mye koster en orginal lenke? For om det ikke er et alternativ på rolex.com er det vel ikke mulig å få den levert med annen lenke?

2. Jeg håper på at det skal komme en keramisk pepsi GMT i stål. Kan jeg maile Bjerke og si at jeg vil sette meg på venteliste, selv om den ikke eksisterer? Eller må en vente til en evt lansering?

• Liker
Reaksjoner: gulenissen
Sikkert ikke overraskende at Tudor har kommet med en ny special edition av BB. Denne gangen i et begrenset opplag på kun 50 ur, på vegne av et italiensk klokke forum; Orologi & Passioni. Stykkpris 3.500€. Visstnok er alle ur tinget på, men ingen blir vel overrasket om disse blir solgt videre til samlere.

Skriften på skiven er selvfølgelig på italiensk med røde bokstaver og sekundviseren har fått et strøk med rødt.

Artikkelen i "A blog to watch" her; http://www.ablogtowatch.com/tudor-heritage-black-bay-orologi-passioni-limited-edition-watch-italy/

Tudor-Heritage-Black-Bay-Orologi-Passioni-Limited-Edition-Italy-1.jpg

Noen som har en tanke eller formening på hvor lang ventetid er på nye SD når jeg har satt meg opp på liste på denne rett før basel tiden?

2. Jeg håper på at det skal komme en keramisk pepsi GMT i stål. Kan jeg maile Bjerke og si at jeg vil sette meg på venteliste, selv om den ikke eksisterer? Eller må en vente til en evt lansering?

Noen som har en tanke eller formening på hvor lang ventetid er på nye SD når jeg har satt meg opp på liste på denne rett før basel tiden?

Dette er relevant for mitt spørsmål :D

Du sier at du satt deg på liste før Basel, visste vi at denne kom før Basel, eller er det faktisk mulig å sette seg på liste på ikke-eksisterende klokker? :)

@Gunnar
På denne listen var det folk som skrev seg på året før..
Men samtidig så var det vel noe som var veldig realistisk, mange viste at det skulle komme ny modell.
Jeg er bare veldig nyskjerrig på ventetiden, håper selvfølgelig at jeg klarer å få´n dette året.

• Liker
Reaksjoner: Gunnar
@Gunnar
På denne listen var det folk som skrev seg på året før..
Men samtidig så var det vel noe som var veldig realistisk, mange viste at det skulle komme ny modell.
Jeg er bare veldig nyskjerrig på ventetiden, håper selvfølgelig at jeg klarer å få´n dette året.

Takk for svar og lykke til :) ;)