EDC-tråden

Har Konrad både i rollerball og fyllepenn, og har akkurat fått inn en Ahab fyllepenn. Hvis du ikke plages av lukten, så er dette ekstrem value for money. Men vi får ta den videre i "Skriveinstrumenter" :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Maigret
IMG_7706.JPG
 
Nå som forumet en egen tråd for joggesko!

Så da tenkte jeg en EDC (everydaycarry)

Det jeg lurer på er hva har folk i "lomma" når de forlater huset! Jeg begynner.

Vis vedlegg 30094
Kniv, lommelykt, lommebok, leatherman, nøkler, lommetørkle med siklerhetsnål.
Tja, DSB anbefaler oss alle å ha noen kontanter liggende i tilfelle rottefelle (Trulle75 aka Valkyrien-Leif).

Og så skal jeg være partypooper og minne om straffelovens § 352:
"Det er ulovlig på offentlig sted å bære kniv eller annet skarpt redskap 'egnet til bruk av legemskrenkelser."

Men, jeg skal være ærlig å innrømme at foldekniver/lommekniver fasinerer meg.
Så på hjemmekontoret blir konvolutter og pakker åpnet med Benchmade, Spyderco etc. :D

Regelverket tolkes som veiledende...... ;)
 
Hmmmmm..... Usikker på om forumet og administrator er moden for EDC, eller om man her i realiteten åpner opp for et urealisert potensial hva gjelder havebegjær og nye laster?!? ;) Muligens det bør knyttes til ulike former for "Manbags" ( ja, stor M) med hensyn på bærekapasitet? For min del handler det om Saddleback Leather, og alt mulig spennende en slik bag kan romme...... ;)
 
Hmmmmm..... Usikker på om forumet og administrator er moden for EDC, eller om man her i realiteten åpner opp for et urealisert potensial hva gjelder havebegjær og nye laster?!? ;) Muligens det bør knyttes til ulike former for "Manbags" ( ja, stor M) med hensyn på bærekapasitet? For min del handler det om Saddleback Leather, og alt mulig spennende en slik bag kan romme...... ;)
Overraskende hvor mye det er plass til i et par lommer ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Vestante