Seiko-tråden – løst og fast om Seiko

Snakk om fulltreffere altså. Bare synd vi må vente til november før de blir tilgjengelige. :)

Flere bilder i artikkelen til Worn & Wound.

SEIKO_PROSPEX_SPB051-053_12.jpg

Viserne er et stort aber med disse ja, enig med mannen i artikkelen om at mange kommer til å swappe disse med noe mer 62mas lignende.

• Liker
Reaksjoner: westmouth
Er jeg den eneste som synes disse pil-viserne faktisk passer til klokken? :D

Synes disse gir klokken et litt mer moderne preg og frisker opp skiven litt. I tillegg er denne timeviseren hakket mer funksjonell enn den i 62MAS remaken, i det at den under avlesning i mørket ikke kan forvirres med minuttviseren overhodet. Jeg kan i hvert fall skrive under på at disse viserne, som nesten er identiske til viserne i min SBBN025 Tuna, er ekstremt lettleste under alle forhold. Tre timer inn i en film på kino? No problem, det er lett å skille alle viserne fra hverandre og lese av tiden "at a glance" selv når lumen nesten er helt tom for futt. :)

De andre viserne er klart mer elegante og lekre, men jeg forstår valget til Seiko å ikke bruke dem for å hindre Prospex-versjonene i å bli for like originalen, noe som ville fjernet en del av "buzzet" rundt den limiterte versjonen.

Redigert:
Muligens ikke så pent. Men iallefall funksjonelt. Seiko sine dykkere skiller seg ut ved at de er ment å brukes i mørket under vann, og ikke på morramøte hos et meglerhus på Oslo Vest.

HAHAHAHAHAHA! Lo så jeg datt av sofa`n!
bra skrevet! ;)

• Liker
Reaksjoner: Preacher