Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Og glad er vi for det!

Siden jeg ikke flipper urene mine og er en lykkelig eier av min egen skikkelige Speedmaster, har jeg jo en slags egoistisk hemmelig drøm om at Omega vil slutte å selge denne modellen, eller ødelegge den med keramisk bezel eller tulle til med noe annet som kan utløses av kortsiktig grådighet, slik at Speedmasteren min blir masse verdt:p:D:p

Men @Hammerfjord har sikkert rett, så jeg må feste lit til Sea-Dwellern min når det kommer til enorm avkastning;)

(Edit: kanskje alle Special Editions vil gjøre den uspesielle så spesiell til slutt!?)
 
Redigert:
Har forsøkt flere ganger å kjøpe meg en Speedmaster, men har feiget ut hver gang.
For kjedelig, ikke kul nok, manuelt verk, Omega har kjip kundeservice, etc, etc...
Grunnene har vært mange.
Var det kanskje på tide å bli venn med Omega igjen?
I så fall måtte det bli en Speedy.
Skikkelig #speedytuesday på meg idag altså.:)

IMG_20170307_210317_981.jpg
 
Har forsøkt flere ganger å kjøpe meg en Speedmaster, men har feiget ut hver gang.
For kjedelig, ikke kul nok, manuelt verk, Omega har kjip kundeservice, etc, etc...
Grunnene har vært mange.
Var det kanskje på tide å bli venn med Omega igjen?
I så fall måtte det bli en Speedy.
Skikkelig #speedytuesday på meg idag altså.:)

Vis vedlegg 32592

Grattis!
Hvordan er Speedyens tiltrekningskraft på det motsatte kjønn hittil? ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU
Siden jeg ikke flipper urene mine og er en lykkelig eier av min egen skikkelige Speedmaster, har jeg jo en slags egoistisk hemmelig drøm om at Omega vil slutte å selge denne modellen, eller ødelegge den med keramisk bezel eller tulle til med noe annet som kan utløses av kortsiktig grådighet, slik at Speedmasteren min blir masse verdt:p:D:p

Men @Hammerfjord har sikkert rett, så jeg må feste lit til Sea-Dwellern min når det kommer til enorm avkastning;)

(Edit: kanskje alle Special Editions vil gjøre den uspesielle så spesiell til slutt!?)

Glem Rolex.
Dette blir ekte avkastning om noen år og trenger ingen service...

silver.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: ProfessorPangloss
Har forsøkt flere ganger å kjøpe meg en Speedmaster, men har feiget ut hver gang.
For kjedelig, ikke kul nok, manuelt verk, Omega har kjip kundeservice, etc, etc...
Grunnene har vært mange.
Var det kanskje på tide å bli venn med Omega igjen?
I så fall måtte det bli en Speedy.
Skikkelig #speedytuesday på meg idag altså.:)

Vis vedlegg 32592

Deilig og kjedelig på en og samme gang. Valuta for penga kan du si!
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU
Speedy?!?!? For kjedelig?!?! *ler rått og tenker på en Rolex Submariner* :D :D

Gratulerer så mye forresten!

Deilig og kjedelig på en og samme gang. Valuta for penga kan du si!

Ha ha.
Ja det spørs hvordan man vinkler det.
Kjedelig eller klassisk?
Det er lenge siden jeg har vært så begeistret for en klokke.
Deilig å kjenne at klokkegleden tar seg opp etter en periode med lettere likegydighet.:)
 
Jeg har mottok nettopp en flott Speedmaster reduced. Eneste problemet er at lenken er for kort, noen som vet hvor det er mulig å oppdrive 1 eller 2 (3) ledd til lenken?

På forhånd takk.

Edit: Fant ut at kanskje dette var feil tråd og fant et ekstra ledd.
 
Redigert: