Ryktene virker til å stemme. Bilde med ref har dukket opp på den store interweben. Meget lovende!
Vis vedlegg 27997
Leit at dette ser ut til å være en limited edition og dermed med påfølgende kunstig høy prislapp. Skulle ønske de la prisen på linje med MM300 og gjorde den til et fast medlem i katalogen. Med tanke på hvor mange fans som finnes av Seiko sine historiske design, eller bare entusiaster av dykkerklokker for den saks skyld, så tror jeg disse vil bli utsolgt temmelig kjapt.
Alt ved klokken virker som om de har truffet innertier forresten. Litt som Longines nylig klarte med deres nye Flagship, som også dessverre er en LE.
Ble vel produsert en meget begrenset periode sikkert? Vet at SDGM007 som er så og si det samme som en cocktail time bare med blå skive er så og si umulig å oppdrive, så det er vel noe med disse blå sunburst seikoene som gjør at folk ikke vil selge de... to andre som kan falle i samme kategori er SARG015 og SARB009.Seiko SARB045 (den med blå sunburst skive)... sliter litt med å finne slike for salg. Hvorfor har de sluttet å produsere en så fin klokke? Får man tak i dem noe sted? Har laget WTB her på forumet uten napp.
Sitter her og teller på knappene om jeg skal en MM300 SBDX017 fra Japan, men jeg er svært usikker på størrelsen.
Er det noen som kan si meg noe om opplevd/reell størrelse på håndleddet? Snakker vi DeepSea, Panerai 44 mm eller er den mer som en 44,3 mm Turtle? Panerai 44 mm og sistnevnte passer meg utmerket, i motsetning til førstnevnte Rolex - som dessverre er altfor stor og tung....
Ifølge Seiya slutter Seiko å lage både SARB065 Cocktail Time og de kule SARG011 og SARG009.
http://www.seiyajapan.com/blogs/news/out-of-production-model